20 دستگاه اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان مازندران در خصوص اوقات فراغت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: اداره کل ورزش و جوانان مازندران به عنوان متولی اصلی برنامه های ستاد ساماندهی امور جوانان ، برنامه اینترنتی را برای تابستان امسال تدوین کرده است .

حبیب حسین زادگان از تدوین و ارائه بسته برنامه های اوقات فراغت جوانان استان تا هفته آینده خبرداد و افزود: مخاطبان با دسترسی به این برنامه ها می توانند برای عضویت و شرکت در آنها اقدام کنند.

وی گفت: برای اطلاع رسانی و دسترسی مخاطبان به طرح و برنامه های اوقات فراغت لینکی در سایت اداره کل ورزش و جوانان مازندران در نظر گرفته شده است .

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران افزود: در این لینک برنامه ها و اطلاعات مربوط به هر یک از بیش از 20 دستگاه اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان در خصوص اوقات فراغت گنجانده می شود .

حسین زادگان با بیان اینکه اکنون همه ادارات ، اطلاعات مربوط به برنامه های اوقات فراغت در تابستان را هنوز اعلام نکردند ، گفت: پس از پایان مهلت زمانی تعیین شده از سوی ستاد ساماندهی امور جوانان ، هفته آینده این بسته برنامه های اوقات فراغت مازندران قابل مشاهده است.

900 هزار نفر در مازندران در سنین 15 تا 29 سال قرار دارند و قشرجوان استان به شمار می روند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، اوقات ، فراغت ، دستگاه ، اجرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.