۲ دستگاه سواری پژو۲۰۶ با خلافی بیش از ۱۰میلیون ریال توقیف شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی  استان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : مأموران راهور شهرستان بیرجند در اجرای طرح برخورد با خودروهای مختلف ، حین کنترل خودروها در سطح شهر ۲ دستگاه سواری پژو ۲۰۶ را بصورت جداگانه جهت ارتکاب تخلف رانندگی متوقف کردند.
سرهنگ رضایی افزود : خودروهای مذکور پس از اعمال قانون ، مدارک و سوابق آن در سامانه هوشمند پلیس مورد استعلام قرار گرفت که در بررسی به عمل آمده مشخص شد دستور توقیف خودرو به ترتیب با ۱۳ و ۱۱ میلیون ریال خلافی ثبت شده است.
وی گفت:بر اساس  ماده۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام چنانچه ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند،خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری و در صورت مشاهده توقیف خواهند شد.
وی با بیان اینکه برابر قانون پلیس از ادامه حرکت خودروهای بالای ۱ میلیون ریال تومان خلافی جلوگیری خواهد کرد ، افزود : رانندگان استعلام لازم را از طریق سامانه پیامکی ۱۲۰۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ با ارسال
VIN پشت کارت خودرو خود یا مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ مبلغ جرایم را دریافت نمایند و نسبت به پرداخت آن اقدام تا در هنگام تردد در معابر مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.