زاهدان؛

مردم در مقابله توطئه‌های دشمن هوشیار باشند

امام جمعه زاهدان گفت: توطئه‎های دشمن تمام شدنی نیست و تا استکبار است توطئه‎ها نیز وجود دارد و کشور هزینه‎های زیادی باید بدهد تا توطئه‌ها را خنثی کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا به فضیلت‎های ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: در این ایام باید به محاسبه بنشینیم و ببینیم هدف از این مهمانی چی بوده است.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه رستاخیز دل و جان آدمی است و باید دستاورد خوبی از این ماه برای خود داشته باشیم، افزود: باید بیندیشیم آیا تاکنون توانسته‌ایم در ماه رمضان تحولی در خود بوجود بیاوریم و یا توانسته‎ایم حیات نوینی برای خود پیدا کنیم.
وی با اشاره به اینکه هنوز فرصت برای درک این ماه وجود دارد اظهار داشت: رمضان ماه پاکی و پیراستگی و آراستگی دل، ماه راز و نیاز و نور و نورانیت و ستایش و پرستش است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: امشب یکی از شب‎های ارزشمند ماه رمضان است و باید استفاده بهینه را از برکات این شب‎های بزرگ داشته باشیم.
وی ضمن اشاره به مناسبت‌های هفته آینده گفت: روز جهانی مواد مخدر، شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانشان و شب‌های قدر را گرامی می‎داریم.
سلیمانی افزود: در ایامی قرار داریم که برای صرفه‌جویی آب باید تلاش کنیم شدت گرما به حدی است که باید مصرف آب مدیریت شود.
انتهای پیام/گ

برچسب ها: هوشیاری ، توطئه ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار