ما در برنامه «دعوت» با استفاده از فضای واقعی افراد را به سمت چالش کار خیر سوق داده ایم که در نوع خود جالب و قابل توجه است.

نیما کرمی مجری برنامه «دعوت» در خصوص ویژگی‌های این ویژه برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دعوت از مردم و هنرمندان به چالش کار خیر احساس بسیار خوبی را به همراه دارد.

وی در ادامه از نحوه ایده پردازی در این برنامه توضیح داد و بیان کرد: ایده اولیه برنامه با من بود. ما از همان ابتدا به یک جریان سازی فکر کردیم. شاید استفاده از فضای مجازی تأثیرات خوبی را در برنامه‌ها داشته باشد؛ زیرا قابلیت فراگیر شدن یک جریان از این طریق به خوبی فراهم است، اما ما در برنامه «دعوت» با استفاده از فضای واقعی افراد را به سمت چالش کار خیر سوق داده ایم که در نوع خود جالب و قابل توجه است.

مجری برنامه صبحگاهی «صبحی دیگر» در مورد اجرای مشترک با همسر خود اظهار داشت: رابطه خوبی بین من و همسرم در اجرای برنامه ها وجود دارد. البته پیش از این هم ما در شبکه دو و جام جم اجراهای مشترکی داشته ایم.
 
کرمی استقبال مردم و مخاطبان از این ویژه برنامه را بسیار خوب توصیف کرد و توضیح داد: با توجه به اینکه این برنامه در برج میلاد برگزار می‌شود، پتانسیل حضور جمعیت وجود دارد. شب هایی که کنسرت زنده داریم، در حدود 5 الی 6 هزار نفر برای حضور در برنامه مراجعه می‌کنند. بنابراین با این شرایط می توان ادعا کرد که مردم استقبال خیلی خوبی از این برنامه داشته اند.

وی افزود: باید توجه داشت که ماه رمضان امسال با پخش و برگزاری مسابقات فوتبال و والیبال مصادف شده است، به همین دلیل برنامه ها به نوعی تحت الشعاع این مسابقات قرار گرفتند، اما طبق برداشت هایی که داشتم، «دعوت» جزو برنامه های پر بیننده ماه رمضان بوده است.

نیما کرمی خاطرنشان کرد: هنرمندان زیادی با برنامه در ارتباط هستند. شب های اول دعوت کننده مهمانان من بودم، اما بعد از مدتی خود هنرمندان خواستار حضور در برنامه هستند.

مجری «دعوت» تصریح کرد: تمامی آثار اهدایی از جانب هنرمندان در نمایشگاهی به نمایش و همت عالی گذاشته می شود. تاکنون موسسات خیریه و خیرین شخصی  زیادی با ما تماس گرفته اند تا در این کار شرکت داشته باشند.

وی در خصوص ادامه «دعوت» در آینده بیان کرد: احساس می کنم با حضور برازش مدیریت شبکه یک و نگاه ویژه ای که به کار خیر دارد، همچنین همراهی مدیر گروه آقای شریعت پناهی شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.

کرمی در پایان گفت: از سه نفر تشکر ویژه می کنم؛ از آل یاسین دوست فیلمسازم که در طرح اولیه برنامه همکاری داشت. تهیه کنندگان، عبدالرحمانی و کشاورز که اجازه دادند این ایده به یک برنامه تلویزیونی تبدیل شود و در نهایت همسرم که همراه بسیار خوبی برایم بوده است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.