قم؛

19 سرباز در سانح رانندگی جان باختند

پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در محل سانحه به بررسی ابعاد مختلف این حادثه پرداخت و سپس در مراسم تشییع و خاکسپاری برخی از این سربازان حاضر شد.

19 سرباز در سانح رانندگی جان باختند



19 سرباز در سانح رانندگی جان باختند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ 2 دستگاه اتوبوس متعلق به ناوگان حمل و نقل بین شهری  که برخی سربازان نیروی زمینی ارتش در آن حضور داشتند در محور نی‌ریز استان فارس دچار سانحه شدند که طی آن 19 نفر از جمله 13 سرباز، 2 نفر راننده و کمک راننده و 4 نفر هم سرنشینان غیرمجاز (که توسط راننده سوار شده بدند) جان خود را از دست دادند.

 یکی از اتوبوس‌ها به مقصد شیراز حرکت کرده که به علت وقوع حادثه واژگون شده اما این سانحه خسارت جانی نداشته و برخی از مجروحین نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

اتوبوس دوم که به مقصد شیراز در حرکت بود به علت پرت شدن به داخل دره خسارت زیادی دید که تمامی جانباختگان از سرنشینان این اتوبوس بودند.

اتوبوس فوق 44 نفر سرنشین داشته است.

سربازان مجروح نیز در بیمارستان شهید رجایی شهر شیراز بستری شدند.

این سربازان که دوره رزم مقدماتی آنها در پادگان 05 شهید گنجوی کرمان به پایان رسیده بود ترخیص شده و با اتوبوس‌های عمومی عازم شهرهای خود بودند.

پوردستان بیان کرد: اقدامات بیمه ای هم برای سربازانی که مجروح شده یا فوت کرده اند در نظر گرفتیم.


 پلیس راه علت حادثه را سرعت غیر مجاز و تسلط نداشتن به رانندگی، راننده در گردنه «لای زر» نمی تواند اتوبوس را کنترل کند و خودرو به داخل دره سقوط می کند.

انتهاای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.