قائم مقام وزیر بهداشت برای عیادت از سانحه دیدگان تصادف رانندگی لحظاتی پیش وارد فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر ایرج حریرچی به همراه دکتر امین صابری نیا رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و دکتر علی شهرامی معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت، امروز به شیراز سفر کرده اند تا ضمن عیادت از آسیب دیدگان دو دستگاه اتوبوس که بامداد دیروز در دو محور ارتباطی استان فارس، دچار سانحه شدند، از نزدیک بر روند خدمت رسانی به این افراد، نظارت کنند. 
ورود قائم مقام وزیر بهداشت برای عیادت مصدومان تصادف در فارس + تصاویر
بامداد دیروز، دو سانحه دلخراش در استان فارس به وقوع پیوست که نخستین سانحه، ساعت یک و 20دقیقه، در کیلومتر 15 محور ارتباطی نی ریز به سیرجان بود.  
در پی گزارش این سانحه، 11دستگاه آمبولانس، به محل سانحه اعزام شد.
در این سانحه، 19سرنشین اتوبوس جان خود را از دست دادند که 16مورد در محل حادثه بوده است.
ورود قائم مقام وزیر بهداشت برای عیادت مصدومان تصادف در فارس + تصاویر
43مصدوم این سانحه، به یاری امدادگران اورژانس که از لحظه وقوع این سانحه، با حضور در صحنه، کار خدمت رسانی به آسیب دیدگان را به سرعت آغاز کرده بودند، به بیمارستان شهدای نی ریز، انتقال یافتند و سه نفر به دلیل وخامت و جراحات وارده، جان باختند.
حادثه دوم در کیلومتر 65محور سروستان، در کمتر از یک ساعت از بروز سانحه اول رخ داد.
مرکز اورژانس شیراز، 15دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، به محل سانحه اعزام کرد و 47سرنشین این اتوبوس، راهی بیمارستان شدند.
ورود قائم مقام وزیر بهداشت برای عیادت مصدومان تصادف در فارس + تصاویر

به محض اطلاع از وقوع این سانحه، بیمارستان های نمازی و شهید رجایی شیراز، به حالت آماده باش درآمده و آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان سانحه شدند.
سانحه دوم، تاکنون هیچ مورد فوتی به همراه نداشته است.
در مجموع، 56سانحه دیده در اثر دو حادثه، به بیمارستان ترومای شهید رجایی شیراز انتقال یافتند که 25نفر تاکنون مرخص شده اند.
13مصدوم سانحه هم در I.C.U بستری شده اند و 18مصدوم دیگر هم در بخش های بیمارستان بستری بوده و برای بیماران نیازمند به عمل جراحی، این اقدام به ترتیب در حال انجام است.
ورود قائم مقام وزیر بهداشت برای عیادت مصدومان تصادف در فارس + تصاویر

دیگر بیمارستان شیراز که پذیرای سانحه دیدگان این دو حادثه دلخراش بوده است، بیمارستان نمازی بود که از دیروز، کار خدمت رسانی به 17مصدوم سانحه را آغاز کرده و تاکنون، 16مصدوم مرخص شده اند و حال تنها مصدوم بستری، مساعد گزارش شده است و کار خدمت رسانی به او ادامه دارد.
مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با تلاشی جهادگرانه کار خدمت رسانی به آسیب دیدگان را آغاز کرده و مسئولان دانشگاه هم از لحظه وقوع، با نظارت و پیگیری، برای ارائه بهترین خدمات به این مصدومان کوشا بوده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم صبح امروز، از مصدومان بستری در دو بیمارستان نمازی و شهید رجایی، عیادت کرده و دستورات لازم را در خصوص ارائه خدمت به آنان، صادر کرد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار