فرماندارشهربابک گفت:متاسفانه سالانه حدود3 هزارنفردر اثرمصرف مواد مخدرجان‌ خودرا ازدست می دهندومعضل موادمخدر خسارت های مالی زیادی به کشورتحمیل می کند

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا شریفی افزود: بایدبا فرهنگ سازی وایجادفضاهای تفریحی و ورزشی مناسب از روی آوردن جوانان ونوجوانان به مواد مخدر پیشگیری کنیم.

وی گفت:دولت در پی انتصاب مدیرانی است که در حوزه ی اقتصاد مقاومتی کارآمد باشند و کشور را در رسیدن به هدفی که مقام رهبری رهنمود کرده اند، یاری کنند.

فرماندار شهربابک افزود: معضل اعتیاد چهارمین بحران جهانی است و متاسفانه سالانه در حدود 3000 نفر در اثر سوء مصرف مواد جان خود را از دست می دهند.

شریفی با بیان اینکه تا کنون 540 نوع مواد مخدر در جهان شناسایی شده است گفت: مصرف مواد مخدر صنعتی با قیمت کمتر و عواقب خطرناکتر در جامعه افزایش یافته است.

وی افزود: گسترش اعتیاد بانوان در شهرستان طبق گزارشات رسیده بسیار تاسف برانگیز است.

شریفی با بیان اینکه ۶۰درصد ترانزیت موادمخدر دراستان کرمان صورت میگیرد گفت:طبق بررسی های انجام شده 70 درصد معتادان شاغل هستند که 26 درصد آن را کارگران و یک درصد را دانش آموزان در بر می گیرند.

محمدرضا شریفی بااشاره به اینکه دشمنان برای انجام نقشه های خود دست به هر کاری میزنند افزود: دولت و دولتمردان باید با برنامه ریزی و سیاست در ناکام گذاشتن این نقشه ها تلاش کنند.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: آمار ، مواد مخدر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.