جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ریاست فرماندار شهرستان در سالن جلسات فرمانداری نقده برگزار شد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فرماندار شهرستان  گفت: همه مردم و مسئولان باید دست به دست هم دهند تا با این پدیده شوم که تهدیدی جدی برای سلامت جامعه و تولید و اقتصاد کشور است، مقابله کنند.

وی افزود: قاچاق کالا و ارز علاوه بر تضعیف اقتصاد داخلی، سبب برون‌رفت سرمایه‌های داخلی و بسته شدن کارگاه‌های داخلی و بیکاری می‌شود.

فرامرزی با بیان آن که قاچاق کالا زیان‌های جبران‌ناپذیری بر تولید داخلی و اشتغال وارد می‌کند، اظهار کرد: قاچاق کالا با هدف سودآوری بوده و قاچاقچیان کالا در نقش اخلالگران اقتصادی صدمات جبران‌ناپذیری بر چرخه تولید وارد می‌کنند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 95 با نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به فرصتی مغتنم برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور، کاهش وابستگی بودجه به نفت، توجه به ظرفیت‌های داخلی، رفع موانع تولید و رونق کسب‌ و کار تبدیل شده است.

فرماندار نقده ادامه داد: با توجه به ماهیت و فلسفه اقتصاد مقاومتی باید در راستای سیاست‌های کلی نظام در جهت ریشه‌کن کردن قاچاق در شهرستان نقده تمامی تلاش خود را به کار گیریم.

وی افزود: در کنار مقابله با عوامل قاچاق، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در زمینهٔ عواقب زیان ‌بار این پدیده شوم نیز باید انجام شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: قاچاق ، نقده ، ارومیه ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.