با ورود پدافند نیروی هوایی اصفهان به لیگ هندبال ، بازیکنان سرباز خدمت خود را در این تیم می گذرانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس هیات هندبال استان اصفهان گفت: جلسه‌ای را با فرمانده هوانیروز اصفهان برگزار کرده و در این جلسه خواستار تیمداری این ارگان در رشته هندبال شدیم.

افتخاری افزود: فرمانده هوانیروز اصفهان دیدگاه مثبتی نسبت به ورزش دارد و از پیشنهاد ما استقبال کرد، در صورتی‌ که زمینه حضور این تیم در لیگ دسته یک فراهم شود، بازیکنان اصفهانی می‌توانند دوران خدمت خود را به‌ صورت سرباز ورزشکار سپری کنند.

وی پیرامون وضعیت نمایندگان استان در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور نیز گفت: دو تیم سپاهان و شهرداری کاشان، تیم‌های اصفهانی هستند که فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشتند و در صورت برگزاری لیگ ستارگان، امکان شرکت در این رقابت‌ها را در اختیار خواهند داشت.

رییس هیات هندبال اصفهان ادامه داد: فدراسیون هندبال با ارسال نامه‌ای از باشگاه‌های خواهان شرکت در لیگ برتر درخواست کرده تا دهم تیرماه برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کنند .

افتخاری در ادامه به بحث برگزاری تورنمنت هندبال ساحلی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اعلام آمادگی یک اسپانسر خصوصی، تصمیم گرفتیم تورنمنت بین‌المللی هندبال ساحلی اصفهان را برگزار کنیم و شهریورماه امسال برای برگزاری این رویداد در نظر گرفته‌ شده است .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار