بايد به مديريت مصرف آب در استان به ويژه در بخش كشاورزی نگاه جدی شود.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گردهمايي مديران و كارشناسان روابط عمومی های استان با حضور استاندار يزد، مديركل حوزه استاندار، مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار و دبير شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان و هيات رئيسه و اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان درسالن اجتماعات تالار فرهنگيان يزد برگزار شد.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان در اين گردهمايی، روابط عمومی ها را مرجع و شاخص در امر اطلاع رسانی دانست و گفت : خداوند متعال در آیات نورانی قرآن مجيد از ارتباطات كلامي به عنوان قول ياد كرده و راست گويي، رعایت عدالت در بيان، كلام نرم، قول معروف و بليغ و سخن زيبا را از جمله ويژگيهای يك ارتباط كلامی موثر ذكر كرده است.

"علی اسلامی" در بخش ديگری از سخنان خود ضمن قدردانی از استاندار یزد و مديران ارشد استان برای توجه ويژه به حوزه آب اظهار داشت: بايد به مديريت مصرف آب در استان به ويژه در بخش كشاورزی نگاه جدی شود.

اسلامی خاطر نشان كرد: در فصل تابستان ميزان استحصال آب در استان يزد 86 درصد افزايش می يابد كه عمده اين ميزان صرف كولرهای آبی و آبياری فضای سبز می شود.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: آب ، یزد ، مصرف آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار