مدیر کل زندانهای زنجان گفت: طی سه ماهه نخست امسال هزار و ۳۲۲ نفر به زندان های زنجان وارد شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد کاهش دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛کریمی افزود : طی سال گذشتهتعداد ورودی به زندان‌های استان زنجان ۶ هزار و ۸۹۹ نفر بود که نسبت به سال ۹۳ بیش از ۱۲درصد کاهش دارد.

ویتعداد زندانیان سرقت را در سال ۹۳، برابر با ۳۴۱ نفر اعلام کرد و گفت: این آمار در سال ۹۴ به ۲۸۴ نفر کاهش یافت.

کریمی همچنین تعداد زندانیان مربوط به جرم علیه اشخاص و اطفال و ضرب و جرج، توهین و آدم‌ربایی و قتل را ۲۸۱ نفر اعلام کرد و گفت: سال قبل این آمار به ۱۴۴ نفر رسید.

کریمیبا اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال گذشته هزار و ۶۹۷ نفر ورودی به زندان‌ها بود، تصریح کرد: این آمار در سه ماهه نخست امسال به یک هزارو۳۲۲ نفر رسید که ۲۲ درصد کاهش دارد .

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی زنجان با اشاره به فعالیت کانون اصلاح و تربیت در استان، گفت: محل این کانون به شهرک بهارستان انتقال‌یافته و یک فضای جدید برای مدد جویان زیر ۱۸ سال است.

وی خاطر نشان کرد: درحوزه سایر جرائم نیز تعداد زندانیان در ندامتگاه های زنجان در سال گذشته۴۸۹ نفر بود که این آمار در مقایسه با نفر سال ۹۳ کاهش چشمگیری داشته است.

کریمی همچنین تعداد زندانیان متهم به اعمال بر ضد عفت و اخلاق عمومی را طی سال ۹۳ برابر با ۹۹ نفر اعلام کرد و افزود: آمار زندانیان در این بخش طی سال گذشته به ۸۹ نفر رسید.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: زندان ، ورودی ، کاهش ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.