رییس اداره زندان شهرستان جیرفت گفت: افراد مسلح ناشناس در جیرفت با حمله به تیم منتقل کننده یک زندانی متهم به قتل در سطح شهر،او را ربودند.

زندانی متهم به قتل پیش چشمان مردم جیرفت  ربوده شد! به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین برشان اظهار کرد: این زندانی ظهر چهارشنبه برای امضای یک سند، همراه با یک سرباز و یکی از پرسنل اداره زندان به دفترخانه ای در خیابان دولت جیرفت اعزام شد.

وی تصریح کرد: در مقابل دفترخانه چند فرد مسلح که صورت خود را پوشانده و سوار یک خودروی پژو405 بودند به سمت آنها تیراندازی کردند.

وی گفت در این تیراندازی سه گلوله به پای کارمند اداره زندان اصابت کرد و افراد مسلح ، فرد زندانی را به همراه سرباز زندان ربودند و دربین راه با بریدن دستبندی که به دست سرباز و زندانی بسته شده بود سرباز را رها کرده و با زندانی متواری شدند.

رییس اداره زندان شهرستان جیرفت حال کارمند زندان را که در بیمارستان بستری است رضایت بخش دانست و گفت: دستگاههای قضایی ، امنیتی، قضایی و انتظامی جیرفت و شهرستانهای مجاور ، پیگیری گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری سارقان و زندانی آغاز کرده اند .

یکی از منبع آگاه درزندان جیرفت هم گفت:این تیراندازی و ربودن زندانی برنامه از پیش تعیین شده بود ولی به زودی هم قاتل و هم ربایندگان وی که سرنخی از آنان بدست آمده دستگیر خواهندشد.

انتهای پیام/ح - س
  
برچسب ها: زندانی ، قتل ، ربوده ، سرباز ، رها ، امنیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۰۴ تير ۱۳۹۵
البته حوادث داره بیشتر می شه ها. این توجه داشته باشید.
آخرین اخبار