اولین جلسه اعضای پایگاه بسیج اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان با حضوراعضاء فعال آن برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اولین جلسه اعضای پایگاه بسیج اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان ( پایگاه شهید آوینی ) با حضور اعضاء آن تشکیل شد .

در این جلسه که به منظور بررسی فعالیت ها و اقدامات گذشته و فعالیتهای آتی پایگاه تشکیل شده بود، ابتدا فرمانده پایگاه بسیج اداره کل با اعلام گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته پایگاه در سنوات گذشته گفت : این پایگاه هم اکنون 73 عضو عادی و فعال دارد و هدف ما براین است که همواره با تنظیم و ارائه برنامه های متنوع فرهنگی ، اعضاء بیشتری را جذب کنیم .

در ادامه این نشست : معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل ، بر آمادگی و پشتیبانی اداره کل از پذیرش و جذب اعضاء و توسعه پایگاه بسیج تاکید کرد و گفت : بسیج و فرهنگ بسیجی نیاز اول هر دستگاه دولتی است و ما نیز با پشتیبانی پایگاه مقاومت این اداره کل امیدواریم تا هسته های شهرستانی این پایگاه در سطح استان نیز راه اندازی و فعال شوند .

یوسفعلی صمدی فرمانده حوزه 2 شهید باباساعی بسیج ادارات کل استان نیز درادامه نشست ضمن تبریک سالروز میلاد امام حسن (ع) ، بسیج را یک فرهنگ و ارزش اصیل دانست و گفت : فرهنگ بسیجی باید در تمامی مبانی ، اصول و بخشهای اداری رسوخ کرده و بسیجیان می بایست الگوی و سرمشق خصلتهای نیک چه در اخلاق و چه در عملکرد اداری باشند .

وی ، عضو گیری و شرکت در محافل بسیجی را بسیار ارزشمند دانست و افزود : روحیه بسیجی ، دشمنان را تضعیف خواهد کرد و می تواند سد محکمی در برابر تهاجمات نظامی – فرهنگی دشمنان اسلام باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.