مصالح ملی و مردمی باید در اولویت احزاب و گروه های سیاسی باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ استاندار قزوین در جلسه هم اندیشی و روشنگری فرماندهان پایگاههای مقاومت ادارات گفت: احزاب و گروههای سیاسی در استان باید در مسیر وحدت هرچه بیشتر و مصالح مردم حرکت کنند .


فریدون همتی تصریح کرد: رفتارهای گروهها، احزاب و سلیقه های مختلف باید در مسیر مصالح نظام و مردم باشد و در کنار صداهای متنوع لازم است پشت سر رهبری حرکت کنیم و نگذاریم اتحاد کشور خدشه دار شود.

وی با بیان اینکه اگر دشمنی ها و توطئه های بدخواهان نظام را از همان ابتدای راه فهرست وار مرور کنیم ، خواهیم دید که این نظام تنها با لطف الهی، هدایت رهبری و حمایت مردم توانسته است اکنون به این قدرت برسد.

استاندار اضافه کرد : پس از گذشت ۳۷ سال از انقلاب اسلامی و کسب  تجارب ارزشمند ، امروزه و با اتکا به همین تجارب قادریم ، علاوه بر برطرف کردن نیازهای داخلی در تمامی زمینه ها به دیگر کشورهای اسلامی هم کمک کنیم.

همتی با بیان اینکه اگر امروز قدرت چانه زنی در مذاکرات را داریم ، تنها به پشتوانه مردم و رهبری است ، گفت : به نتیجه نرسیدن توافقات مهمترین خواسته دشمنان بود و در این راه متاسفانه برخی با موضع گیری در داخل کشور ، ما را دشمن شاد می کردند و این در حالی است که نباید رسانه های داخلی و برخی افراد به ناامن شدن فضا کمک کنند و موجب نا امیدی مردم گردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تکریم مردم وظیفه مسئولان است ، اظهار داشت : رمز موفقیت و بقای نظامی اسلامی وحدت و انسجام و تکریم مردم است.

حجت الاسلام علی معبودی مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان هم در این نشست گفت : با تقویت روجیه جهادی میان مدیران می توانیم به تقویت فضای معنوی در جامعه کمک کنیم.

وی افزود : جامعه ای که روحیه جهادی داشته باشد می تواند بر مشکلات پیروز شده و به موفقیت برسد و بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.

ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در این نشست گفت: سند چشم انداز بسیج استان در حال تدوین است و بسیجیان می توانند پیشنهادات خود را برای جامع شدن آن ارائه کنند.

وی افزود : در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آماده همه گونه همکاری مالی، فکری و مشورتی با بسیجیان استان هستیم تا کارها و طرح ها با شتاب بیشتری انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تصریح کرد: یک هزار واحد مشکل دار صنعتی وجود دارد که با تزریق اعتبارات ، می شود تعداد ۷۵۰ واحد را در قالب بسته های حمایتی با تدبیر و اندیشه از بحران خارج کرد.

ابوالفضل یاری اضافه کرد: ایجاد شهرک آی تی، تقویت پارک علم و فنآوری و بهره برداری از بخشهایی که به مرحله تکمیل رسیده و نیز مشروط شدن همه معاملات خارجی به انتقال فنآوری به داخل در طرح های قتصاد مقاومتی مورد توجه است.

وی  اظهار داشت : مقرر شده امسال حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای تزریق به صنایع کوچک و متوسط تخصیص داده شود و با توسعه مشاغل خانگی که با حداقل سه تا ۵ میلیون تومان محقق می شود شاکله های اقتصاد مقاومتی تقویت می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود : بسیج سازندگی برای ایجاد ۴ هزار شغل و کمیته امداد تا ۸ هزار شغل تعهد کرده که تحقق این کار از رویکردهای مهم اقتصاد مقاومتی است.
انتهای پیام/



 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار