شهردار قوچان از اختصاص هزار و 200 تن قیر به این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس کاظمی در نشست خبری گفت: باتوجه به نیاز شهرستان به قیر، سال گذشته با همکاری تعدادی از مسئولین، 3 هزار و 500 تن قیر از وزارت راه و شهرسازی درخواست کردیم که از این میزان هزار و 200 تن تاکنون تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: در مرحله اول 500 تن و در مرحله دوم 700 تن قیر تخصیص داده شد که هم اکنون تمام مخازن قیر شهرستان مملو از قیر است.

وی افزود: در آخرین پیگیری ها، رئیس اداره راه و شهرسازی قوچان از صدور حواله 600 تن قیر دیگر خبر داده است که در آینده ای نزدیک این حواله 600 تنی قیر به شهرستان تخصیص داده خواهد شد.

کاظمی با بیان اینکه تخصیص این میزان قیر به قوچان سابقه نداشته است، یادآور شد: دلیل اصلی تاخیر در اختصاص قیر به قوچان، اختلاف وزارت مربوطه با پالایشگاه ها بوده است که با حل این مشکل، تاکنون هزار و 200 تن قیر به قوچان اختصاص داده شده است.

شهردار قوچان با اشاره به ایرادات طرح تفصیلی این شهر تصریح کرد: تراکم فروشی یکی از مهمترین نقص های طرح تفصیلی قوچان بوده و فروش تراکم از سال 85 در این شهرستان در حال اجراست اما این در حالیست که ما معتقدیم در مناطق پرترافیک همچون خیابان امام خمینی(ره) نباید تراکمی فروخته شود که در حال حاضر شهرداری نمی تواند با این موضوع مقابله کند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.