مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان بر نحوه صحیح و توسعه ی کیفی نگهداری مجموعه ورزشی جانبازان و معلولین زنجان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سید ارسلان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از مجموعه ورزشی جانبازان و معلولین استان در راستای بررسی مشکلات و پیگیری مطالبات این هیئت ورزشی بازدید کرد.

در این بازدید مرادی رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان زنجان ؛ به ارائه گزارشی از عملکرد هیئت بویژه برنامه سالن و شرح کلاس های در حال برگزاری و موارد دیگر و طرح برخی مشکلات و موانع؛ پیشنهادات و راهکارها و مطالبات از اداره کل ورزش و جوانان استان پرداخت.

حسینی با تاکید بر ارزشمند بودن کار هیئت جانبازان و معلولین به جهت ارتباط با قشر خاصی از جامعه اظهار داشت: ورزش جانبازان و معلولین به دلیل شرایط ویژه ی جسمانی از اهمیت زیادی برخورداراست و باید در راستای تقویت قوای جسمانی و ایجاد انگیزه وروحیه ی بیشتر در آنان بستر مطلوبی فراهم گردد تا بتوانند بدون دغدغه و حاشیه به ورزش بپردازند.

وی بااشاره به اهمیت وجود مجموعه جانبازان و معلولین در سطح استان بر نگهداری و پیگیری های جدی جهت فضاسازی محوطه و سالن های ورزشی تاکید کردوافزود: تحقق این امر موجب طولانی شدن عمر مجموعه ودر نتیجه بهره برداری از آن در زمان طولانی تر خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه و در راستای حمایت از ورزش جانبازان ومعلولین و بررسی مشکلات و مطالبات هیئت؛همکاری بیش از پیش این هیئت ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان را خواستار شد وتصریح کرد : همکاری دوسویه هیئت ها و اداره کل موجب تسهیل و تسریع در روند پیشرفت ورزش استان و روی آوری بیشتر این قشر آسیب پذیربه ورزش خواهد شد.

وی درپایان بر ضرورت و اهمیت اولویت بندی در مرتفع نمودن مشکلات تاکید کرد و افزود : باتوجه به موانع پیش روی جهت حل برخی مشکلات و محدودیت های اعتباری؛ مدیریت ترجیح ضرورت و اولویت بندی مشکلات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.