ستادبرگزاری روز قدس همه دستگاه های اجرای را برای جمعه هفته ی اینده روزجهانی قدس در اماده باش کامل گذاشت .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در 50 نقطه استان اعم از شهرستان ها، مراکز بخش ها و برخی دهستان های بزرگ برگزار می شود.

 صفدری افزود:راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار در زاهدان مرکز استان از ساعت 10صبح از میدان آزادی تا مصلی قدس این شهر برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری راهپیمایی ها علاوه بر اعلام خشم و انزجار مردم استان از رژیم صهیونیستی، در پایان قطعنامه سراسری نیز قرائت می شود که با توجه به گرمای شدید، ائمه جمعه در مصلی های سراسر استان سخنرانی می کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: روز قدس از ماندگارترین آیینی است که به دستور حضرت امام خمینی(ره) علیه رژیم صهیونستی برگزار می شود.
صفدری ادامه داد: اگر امروزه شاهد کشوری به نام فلسطین هستیم به برکات برگزاری چنین راهپیمایی های عظیمی است که در سراسر جهان برگزار می شود.
وی افزود: مردم استان همزمان با سراسر کشور با حضور در آیین عظیم روز قدس بار دیگر شجاعت و حماسه سازی جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی و استکبار را به نمایش می ‌گذارند
وی با دعوت از همه آحاد جامعه برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حضور یکپارچه آحاد مردم ولایتمدار استان در این راهپیمایی، مشتی محکمی بر دهان استکبار جهانی به ویژه آمریکا است.
 
وی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید بهشتی نیز گفت: تشریح و تبیین افکار و الگوهای رفتاری شهید بهشتی برای نسل جوان، بیشتر از گذشته احساس می شود و مسئولان فرهنگی باید بیشتر به این مهم بپردازند.
وی بیان کرد: شهید بهشتی به عنوان ایده پرداز و متفکر اصلی انقلاب اسلامی محسوب می شود که همواره مورد احترام و تایید امام راحل قرار داشتند و ترویج و گسترش افکار این شهید بزرگوار در جامعه احیاگر اخلاق و سبک زندگی اسلامی است.
گفتنی است امام خمینی (ره) در 16 مرداد سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار