رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان از افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مداحان و کتابخانه ویژه فرق وادیان در استان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان به مناسبت اول تیر ماه روز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، مهمترین رسالت این سازمان را ترویج معارف قرآنی و احکام خواند و گفت : در راستای عمل به این مهم و درزمینه تبلیغات  دینی برنامه های هدایتی ،حمایتی و نظارتی و اجرایی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

حجت‌الاسلام غلامرضا زاهدی در خصوص سه سامانه های ویژه سازمان تبلیغات اسلامی گفت : سامانه سجام برای ثبت نام مبلغین راه اندازی شده و تمام روحانیانیان در سراسر کشور که تا پایه ششم حوزوی را گذرانده اند باید  برای دریافت کد در این سامانه ثبت نام کنند.
وی با اشاره به  فعالیت بیش از 480 مداح در این شهرستان افزود : سامانه طوبی برای ساماندهی مداحان در استان و سطح بندی آنان در نظر گرفته شده است.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان در ادامه گفت : پورتال مساجد برای ثبت مشخصات مساجد طراحی شده و هم اکنون 73 مسجد و 3 حسینیه در این شهرستان ثبت شدند.
زاهدی  از افتتاح  اولین کتابخانه تخصصی مداحان در استان خبرداد و گفت :اولین کتابخانه ویژه ی فرق و ادیان با اعتباری بیش از 300 میلیون ریال در محل سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان احداث شده و در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان از در تشریح  مهمترین برنامه های این سازمان در ماه مبارک رمضان گفت : جز خوانی به همراه تفسیر در تمام مساجد و اعزام بیش از 50 مبلغ و مبلغه در سمنان از برنامه های ویژه در این ماه است.
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.