فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: 9 خرده فروش موادمخدر در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر افزود: ماموران انتظامی شهرستان مرودشت طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را در پاتوق های خرده فروشان موادمخدر در این شهرستان اجرا كردند.

وی ادامه داد: در این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری یگان امداد اقدام به بازرسی چندین باب منازل و پاتوق های خرده فروشان موادمخدر کردند.

سرهنگ القاصی بیان کرد: در این بازرسی ها ماموران موفق به کشف 900گرم تریاک، 63گرم شیره تریاک، 7گرم هروئین،135گرم سوخته تریاک،دستگیری 6 نفر از خرده فروشان موادمخدر شدند و یک باب مغازه را که در تهیه و توزیع موادمخدر فعالیت داشت، نیز پلمپ کردند.

فرمانده نیروی انتظامی مرودشت اضافه كرد: ماموران کلانتری شهرستان مرودشت نیز موفق به کشف 33 گرم تریاک،11گرم شیره تریاک، یک حقه وافور و دستگیری 3خرده فروش مواد مخدر شدند و در این راستا دو دستگاه وسیله نقلیه متعلق به خرده فروشان موادمخدر که در توزیع مواد از آن استفاده می كردند را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

سرهنگ القاصی اظهار کرد: در مجموع طی 24 ساعت گذشته یک کیلو و 149گرم موادمخدر کشف، 9 نفر از خرده فروشان موادمخدر دستگیر و 2 دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.