یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است 60 درصد کارخانجات کشور غیرفعال‌اند.

محمود بهمنی نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در گفت‌‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تغییرات وزرای کابینه روحانی گفت: در حال حاضر کمی برای تغییرات کابینه دولت یازدهم دیر شده است.

وی با بیان اینکه اصولا دولت باید پس از گذشت دو سال ارزیابی از کابینه خود داشته باشد، افزود: نمی‌توان در پایان کار دولت یازدهم که چند ماهی از آن باقی مانده منتظر جایگزینی وزیری به جای وزیری دیگر بود چرا که فرد جایگزین پذیرای این مسئله نمی‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه تأکید کرد: معتقدم بدون شک دولت تا پایان 4 سال کاری خود دست به تغییرات کابینه نخواهد زد و اگر این اتفاق رخ دهد، تغییرات محدود خواهد بود.

بهمنی در ادامه در ارزیابی خود از روند فعالیت وزرای اقتصادی کابینه یازدهم گفت: امیدواریم این وزرا تا پایان دوره چهارساله دولت اقداماتی نظیر خروج از رکود را در دستور کار خود قرار دهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نباید تنها به کاهش تورم دلخوش بود، تصریح کرد: اگر دولت بخواهد تنها به کاهش تورم دلخوش باشد و به ابعاد دیگر قضیه را نگاه نکند تمام کارخانجات ما از کار می‌افتند، که در حال حاضر شاهد این امر هستیم.

بهمنی بیان داشت: درحال حاضر افزون بر 60 درصد از کارخانجات کشور به دلیل مشکلات نقدینگی غیرفعال هستند.

رئیس اسبق بانک مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: دولت اگر به دنبال کاهش تورم است می‌تواند تورم را صفر کند، اما باید متوجه این امر باشد که این مسئله به قیمت تعطیلی کارخانجات تمام خواهد شد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، بهمنی ، تورم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار