معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار يزد: خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران نبض مديريت افكار عمومی را در حوزه رسانه در دست گيرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استانداریزد گفت : در شرايطی كه رسانه ملی با گستردگی زياد در اختيار دولت نيست انتظار از خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران اين است كه نبض مديريت افكار عمومی را در حوزه رسانه در دست گيرد.
 
طالبی گفت : بايد شرايط به گونه ای فراهم شود تا از ظرفيتهای خبرگزاری ايرنا در فضای ناعادلانه رسانه ای موجود عليه دولت و سياستها و برنامه هايش بيشتر استفاده شود.

وی افزود: برخی مواقع با وجود اينكه دولت در ظاهر ابزارهای خوبی در اختيار دارد اما به دليل نداشتن انسجام رسانه ای و برنامه ای جامع در اين حوزه و در برخی مواقع قدرت بعضی از رسانه های ديگر با مشكلاتی مواجه می شود.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندارادامه داد: برخی رسانه ها به طور هدفمند سعی می كنند مديريت افكار عمومی را در دست گيرند و در اين ميان متأسفانه از بزرگ كردن نقطه ضعف و بيان برخی كاستی ها هيچ گونه ابايی ندارند.
 
طالبی گفت: اين رسانه ها برخی مواقع پا را فراتر گذاشته و به دروغ پردازی و تهمت روی می آورند كه در اين شرايط لازم است فعالانه تر وارد ميدان شد و به انعكاس هر چه بهتر مسائل جامعه و خنثی كردن برخی برنامه های دنبال شده و اهداف افراد خاص در فضای رسانه ای عليه دولت تدبير و اميد پرداخت.

رئيس شورای اطلاع رسانی استان تصريح كرد : خبرگزاری ايرنا می تواند با فعاليتهای مطلوب و تأثيرگذار خود بخشي از خلاء مديريت افكار عمومی را پر كند.
 
طالبی اظهار داشت : خوشبختانه مسئولان و مديران استان آماده همكاری با خبرگزاري ايرنا بوده و هستند و تا كنون نيز ارتباط خوبی بين مجموعه مديريت ارشد استان و خبرگزاری جمهوری اسلامي ايران در مقاطع زمانی مختلف برقرار بوده و اين ارتباط  جلوه های مطلوبی داشته است.
معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار در پايان سخنان خود ضمن تقدير از تلاشهای «اسماعيل جهانبخش» رئيس سابق خبرگزاری ايرنا- مركز يزد برای «كاظم شاملو» رئيس جديد اين خبرگزاری آرزوی موفقيت و اظهار اميدواری كرد: مديريت جديد با پويايی هر چه بهتر و تأثيرگذارتر فعاليت های  خبرگزاری ايرنا همراه باشد.

گفتنی است «علي حيدری» مديركل اخبار استانهاي خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران نيز در اين ديدار از خبرگزاری ايرنا به عنوان رسانه رسمی نظام ياد كرد و اظهار داشت: اين خبرگزاری برای ايجاد اميد و نشاط در جامعه تلاش می كند و به دنبال برقراری ارتباط و تعامل مطلوب با مسئولان است.
 
معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار با مديركل اخبار استانهای خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران و رؤسای جديد و سابق خبرگزاری ايرنا مركز يزد ديدار و گفتگو كرد.
 
انتهای پیام/ی

برچسب ها: یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.