سرمربی تیم ملی کرواسی پیروزی2-1 برابر اسپانیا را موفقیت بزرگی دانست و از بازیکنان و هواداران کشورش تمجید کرد.

ساسیچ: پیروزی بزرگی کسب کردیمبه گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساسیچ  در کنفرانس خبری گفت: این نتیجه مهمی برای ما بود. ما در برابر قهرمان اروپا پیروز شدیم.
ما در برابر تیمی واقعا قوی به پیروزی رسیدیم اما فقط این بازی اینطور نبود، ما در دوبازی دیگر هم با دو تیم واقعا قوی بازی کردیم.
ما در برابر هر تیم بازی خواهیم کرد و موفق خواهیم شد.
ساسیچ افزود:  امروز من فکر کردم می توانم پنج بازیکن را تغییر دهم ،بنابراین می خواهم در بازی بعدی با بازیکنان تازه نفس بازی کم و برخی از بازیکنان واقعا جوان را امتحان کنم.
ما می خواستیم در گروه خود اول  شویم که به آن دست یافتیم. در هر سه بازی ما واقعا تهاجمی و برای پیروزی بازی کردیم .
ما نمی توانستیم این کار را بدون پشتیبانی عالی هوادارانمان انجام دهیم. ما باید بمانیم  و مبارزه کنیم و ما می خواهیم تک تک کروات ها را خوشحال کنیم.
من می دانم که پیروزی در برابر اسپانیا - موفقیت  و دستاورد بزرگی است. اکنون ما می توانیم اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم. در حال حاضر ما نمی توانیم فکر کنیم که کدام  مسیربهتر است : بازی در برابر یکی از تیم هایی که بخت قهرمانی هستند یا بازی در برابر تیم نه چندان قوی.
سرمربی کرواسی گفت:قرعه کشی مهم است، اما از طرف دیگر شما باید هر تیمی را ببرید. اسپانیا و ایتالیا با هم بازی می کنند و این به شما می گوید در بین هشت  تیم اسپانیا و یا ایتالیا وجود نخواهد داشت بنابراین شاید مسیر ما تا پایان آسان تر باشد فقط باید گام به گام پیش برویم،همانطور که من پس از دو بازی اول گفته بودم.


انتهای پیام/
برچسب ها: یورو2016 ، ساسیچ ، کرواسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار