کوپا امریکا 2016؛

آرژانتین به فینال رسید

تیم ملی فوتبال آرژانتین با غلبه بر ایالات متحده به فینال رقابت های کوپا امریکا 2016 راه یافت.

آرژانتین به فینال رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،از مرحله نیمه نهایی رقابت های صدسالگی کوپا امریکا بامداد امروز آرژانتین و ایالات متحده امریکا(میزبان رقابت ها) رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه پر گل 4-0 از سد میزبان رقابت ها بگذرد و راهی دیدار نهایی شود.
در این مسابقه که در ورزشگاه رلیانت هیوستو تگزاس برگزار شد  امریکا در شرایطی برابر حریف صاحب نام خود به میدان رفت که سه بازیکن اصلی خود به نام های راجرمین جونز، بابی چوب و آلخاندرو بدویا را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت.
 آرژنتینی ها خیلی زود و در دقیقه 3 توسط لاوتزی دروازه امریکا ، باز کردند. حدود نیم ساعت بعد و در دقیقه 32 لیونل مسی آلبی سلسته را 2-0 پیش انداخت تا نوبت به هنرنمایی ایگواین برسد.این مهاجم گلزن در دقایق 50 و 86 دو گل برای کشورش به ثمر رساند تا آرژانتین با بردی قاطع راهی فینال کوپا امریکا شود.
این دومین سال پیاپی است که آرژانتینی ها به فینال این رقابت ها راه پیدا می کنند،آنها سال گذشته در فینال مغلوب شیلی شدند.
اکنون قهرمان 14 دوره رقابت های جام ملتهای امریکای جنوبی منتظر برنده دیدار شیلی – کلمبیا است تا شاید پس از 23 سال بتواند بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار