سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:شاید کنعانی و رضایی با پرسپولیس صحبت کرده باشند اما آن ها استقلالی 2 آتشه هستند.

منصوریان: کنعانی و رضایی استقلالی 2 آتشه هستند/ دروازه بان زیر 23 سال خارجی می گیریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان در پایان تمرین امروز استقلال درباره دلیل غیبت کنعانی زادگان گفت: کنعانی زادگان نیاز به باز پروری عضله دارد و باید 10 روز تحت نظر کادرپزشکی استقلال باشد. وی سال
گذشته در تیم ملی بزرگسالان و امید و زمین گل ملوان بازی کرده است. به همین دلیل باید در اختیار دکتر نوروزی و تمیش باشد.

وی ادامه داد: وضعیت بدنسازی استقلال باید سیر صعودی داشته باشد. در روز هفدهم و بیست و سوم و سی ام بدنسازی بازی دوستانه داریم. در کشورهای شمالی ایران اردو می زنیم. اگر تیم ملی اردو نداشته باشد در روز سی و چهارم هم یک بازی دوستانه برگزار می کنیم و برای لیگ آماده می شویم.

سرمربی استقلال  درباره انتقال برخی بازیکنان پرسپولیسی به استقلال گفت: ما برای خودمان احترام می خریدیم و به پیراهن مان عرق داشتیم. نسل متعصبی بودیم و این نسل هم تعصب دارد. طبیعی است بازیکنان نسبت به این 2 تیم پرهوادار حس داشته باشند اما سعی کردم بازیکنانی جذب کنم که به استقلال علاقه داشتند.

وی ادامه داد:حسین کنعانی زادگان فوتبالش را از استقلال ماهشهر شروع کرد  و بعد در پایه‌های پرسپولیس بازی کرد. حقمان است که کنعانی را استقلالی بدانیم. کاوه رضایی هم خودش تصمیم گرفت که استقلالی بشود. وی به دلیل تعصب به استقلال تخفیف داد. در مجموع آن ها استقلالی 2 آتشه هستند.

منصوریان ادامه داد: استقلال منطقی یارگیری کرد. سایر تیم ها هم خوب کار کردند. البته در چند پست نیاز به جذب بازیکن داریم و می خواهیم بازیکن بگیریم.تیمی می بنیدیم که تا پایان سال 98 بازیکن خوب داشته باشد.

وی با اشاره به حضور استقلال در سه جام، بیان کرد: بازیکنان خوبی گرفتیم.  اگر در پلی آف آسیا موفق شویم باید در سه جام بجنگیم.بازیکن 35 میلونی مثل  مجتبی حق دوست در نفت دستم را گرفت و به پرسپولیس گل زد. پیراهن استقلال قیمت دارد و همه باید تلاش کنند.

سرمربی استقلال درباره آسیب دیدگی حسینی و چشمی بیان کرد: چند پزشک حسینی را دیده اند. اگر وی نتواند دروازه بان زیر 23 سال خارجی می گیریم تا سهمیه مان هدر نرود.  با چشمی هم راحت  صحبت کردیم. وی تا نیم فصل که آذر ماه می شود از لیست بیرون می آید وپس از آن به لیست بازیکنان استقلال بر می گردد. ما روی روزبه حساب ویژه ای کردیم. روزبه فصل گذشته عملکرد خوبی داشته و روی این بازیکن آنالیز کرده ایم.

منصوریان درخصوص وضعیت آرش افشین گفت: برای آرش آسیب دیدگی و مشکل خدمت پیش آمد. من با حمید استیلی درباره افشین صحبت کردم. با انگیزه ای که در آرش دیدم جزو خوب های لیگ می شود.

منصوریان درباره وضعیت همکاری ابراهیمی با استقلال، توضیح داد: امید اگر  در ایران بماند در استقلال بازی می کند. از طریق خسرو حیدری پیگیر وضعیت ابراهیمی هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار