تفاهم‌نامه مشترک اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و قوه قضائیه به امضا رسید که طی آن، متقاضیان استفاده از دوره های آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث از برخی تسهیلات بهره مند خواهند شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تفاهم‌نامه مشترک اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و قوه قضائیه به امضا رسید که طی آن، متقاضیان استفاده از دوره های آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث که از سوی اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور در این دوره ها ثبت نام نمایند، از تخفیف در شهریه و نیز برخی تسهیلات بهره مند خواهند شد.
 
به گزارش پایگاه خبری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور «اتقان نیوز» با توجه به اهمیت و ضرورت گسترش دانش و ارتقای سطح فرهنگی کشور و به منظور بهره گیری از ظرفیت‌ها و تجارب طرفین و ایجد زمینه ارتباط و همکاری بیشتر میان مراکز آموزشی، تفاهم نامه ای میان اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث منعقد گردید.
 
برخی مفاد این تفاهم نامه همکاری به شرح زیر است:
 
۱- ارائه تخفیف ۵۰ درصدی در دوره‌های آزاد مرکز به مخاطبان و افراد معرفی شده ازسوی اتحادیه
 
۲- ارائه تخفیف ۱۰ درصد در شهریه تحصیل افراد معرفی شده ازسوی اتحادیه در دوره‌های رسمی مجازی دانشگاه
 
۳- ارائه دوره‌های آزاد مجازی شرح زیارت جامعه کبیره، اخلاق اسلامی و عقاید اسلامی از نگاه قرآن استاد آیت الله ری شهری به صورت رایگان و برخی دوره‌ها به صورت موردی و توافقی و مطابق زمان بندی مرکز و اجرا در سامانه‌های یادگیری الکترونیکی این مرکز
 
۴- معرفی موسسات قرآنی دارای پروانه فعالیت از اتحادیه جهت انجام امور نمایندگی دانشگاه در صورت نیاز در سراسر کشور
 
۵- همکاری در تعریف و برگزاری دوره‌های آموزش مشترک از طریق درگاه مشترک قرآنی مرکز و اتحادیه، براساس توافقنامه مورد نظر طرفین
 
منبع: مهر
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار