تنبیه کارمندان در بانک‌های روستایی چین امری رایج است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه سی‌ان‌ان؛ هشت کارمند یک بانک روستایی در شمال چین به دلیل عملکرد ضعیف تنبیه شدند. تنبیه این کارمندان به‌وسیله یکی از شاهدان ماجرا با دوربین موبایل ثبت و در شبکه اجتماعی ویبو –نسخه چینی توییتر—منتشر شده است.

در این ویدئو هشت کارمند یک بانک روستایی در شهر چانگشی از توابع استان شمالی شانشی چین به صف روی صحنه و مقابل عده‌ای تماشاچی ایستاده‌اند و مردی با چوب نسبتاً ضخیمی مکرراً به پشت آن‌ها ضربه می‌زند و آن‌ها را به دلیل عملکرد ضعیفشان در امور بانکی تحقیر می‌کند. ضربه‌های مکرر و دردناک به کارمندان زن و تلاش آن‌ها برای جاخالی دادن، به ضربات محکم‌تر مرد منجر می‌شد. همچنین فریادهای ناگهانی آن‌ها باعث می‌شد عده‌ای از تماشاگران ماجرا روی خود را برای ندیدن صحنه برگردانند.

برخی از رسانه‌های داخلی چین با استناد به سخنان مقامات محلی اعلام کردند رئیس بانک بنا بر قرارداد کاری کارمندان، حق دارد آن‌ها را با چوب در صورت عملکرد نادرستشان تنبیه کند؛ عملی که مغایر با حقوق بشر است. تنبیه آن‌ها نیز به‌وسیله یک مرد که بانک با پرداخت 15 هزار دلار استخدام کرد، انجام شد.

تنبیه کارمندان در بانک‌های روستایی چین موضوعی است که معمولاً رخ می‌دهد. برخی از رؤسای بانک از روش‌های تنبیهی دیگری استفاده می‌کنند. نمونه آن تراشیدن موی سر کارمندان و اجبار آن‌ها برای انتشار عکسشان در شبکه‌های اجتماعی است.

کارمندان بانک‌های چینی به دلیل عملکرد ضعیف کتک می‌خورند!+تصاویرکارمندان بانک‌های چینی به دلیل عملکرد ضعیف کتک می‌خورند!+تصاویر


لینک دانلود


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
دلیل پیشرفت این چشم بادامی ها همین چیزاست دیگه مث چیچی از بالادست میترسن و قوانینشونم از ۳۰۰۰ سال پیش به خاطر این که مهد ورزش رزمی بودن سفت و سخته. نمی بینین چجور حکومت کمونیستی روشون جواب داده؟
............!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۳ تير ۱۳۹۵
ای رحمت....اگه تو ایرانم یه همچین رسمی بود چقد خوب بود....بعضی ازین کارمندای از زیر کار در رو را میگرفتی مثه چی میزدی که دلت خنک شه....نه فقط بانک همه ادارات....البته به زحمت کشاشون جسارت نشه....منظور اون موزیای از زیر کار در روه عقده ایه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۲ تير ۱۳۹۵
مشکل از خود کارمندا هستش انسان باید آزاده باشه نزاره کسی زور بهش بگه الان تو ایران حتی معلمها هم حق تنبیه دانش آموز رو ندارن . اگه اینجا بود اون یارو یه کتک سیر از کارگرا میخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۱ تير ۱۳۹۵
بجای کتک زدن با پنس مژههای چشاشونو یکی یکی در بیارن بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۱ تير ۱۳۹۵
اگر در ایران این روش بود دیگر از حقوق چند صد میلیونی خبری نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۱ تير ۱۳۹۵
کشور یعجوج معجوجه این کشور دوست وبرادر چین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۱ تير ۱۳۹۵
دیوانست. اینا برده شون که نیستن. حقوقشونو کم کنن.
آخرین اخبار