مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان تمام هزینه های درمانی علی سلمانی قهرمان مشت زنی آسیا تامین می شود.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مسعود رهنما مدیرکل ورزش وجوانان گیلان گفت: با دستور دکتر گودرزی تمام هزینه های درمانی علی سلمانی قهرمان گیلانی مشت زنی آسیا از طریق اداره کل و هیات پزشکی ورزشی گیلان تامین می شود.

وی افزود: دکتر گودرزی دستور داد تا در صورت نیاز و تشخیص پزشکان  به درمان در پایتخت، هماهنگی های لازم با دو بیمارستان اختر و امام حسین تهران انجام شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

رهنما ادامه داد: به همراه معاونین ، رییس هیات پزشکی ورزشی و جمعی از خیرین ورزش یار ، امروز سه شنبه اول تیرماه با حضور در بیمارستان گیل گلسار و عیادت از این بوکسور گیلانی، مسئولیت پرداخت هزینه های عمل و درمان کامل را متقبل شده و به بیمارستان اعلام می کنیم .

وی همچنین با تشکر از رسانه ملی و دیگر رسانه های داخلی و سراسری در انعکاس اخبار مربوط به مشت زن گیلانی گفت: ظرفیتی که در دولت تدبیر و امید و با برنامه و درایت وزیر ورزش و جوانان در خصوص تشکیل ستاد خیرین ورزش یار در کشورایجاد شده در این روزهای سخت و دشوار نشان داده که می تواند کمک قابل توجهی به نیروی انسانی یا نخبگان ورزش و سخت افزارهای ورزش باشد.

علی سلمانی قهرمان گیلانی مشت زنی آسیا  از ١٧ خرداد به دلیل تصادف  از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدید شد و برای پرداخت هزینه های عمل از مسئولین و خیرین درخواست کمک کرده بود.

وی که تا ماه گذشته در اردوی گزینشی تیم ملی مشت زنی ایران برای شرکت در المپیک ریوی برزیل حضور داشت به دلیل مشکلات مالی و معیشتی این اردو را ترک کرد.

 سه نشان طلای جوانان و یک نشان برنز مشت زنی بزرگسالان آسیا و چندین دوره قهرمانی رقابت های بین المللی و ملی از مهمترین افتخارات علی سلمانی بوکسور گیلانی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار