مسوولان باشگاه پرسپولیس، پلیس راهور منطقه 19 و حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19، امروز در محل ورزشگاه شهید کاظمی با یکدیگر تشکیل نشست دادند.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پیش از ظهر امروز سه‌شنبه، حسین علیپور مدیر اداری باشگاه و آرونی مدیر مجموعه ورزشی شهید کاظمی میزبان سرهنگ گودرزی رئیس پلیس راهور منطقه 19 و مهندس علیرضا مرآتی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19 بودند.

بنابر اعلام علیپور، این نشست به منظور بررسی ظرفیت‌ها و مشکلات ترافیکی منطقه انجام شد که با توجه به استقرار تیم فوتبال پرسپولیس و استقبال هواداران پرسپولیس از اقصی نقاط تهران و حتی ایران و همچنین با توجه به اقبال اهالی منطقه ضروری بود. البته با توجه به در نظر گرفته شدن ظرفیت 15 هزار نفری برای این ورزشگاه، طبعا در زمان ساخت آن، زیر ساخت‌ها مورد توجه قرار گرفته است. در این میان مجاورت این ورزشگاه با بزرگراه آزادگان که از شریان‌های اصلی شهر تهران است و همچنین قرار داشتن بزرگراه شهید کاظمی در شرق آن، هماهنگی‌ها به منظور تسهیل عبور و مرور از این مسیرها و همچنین استفاده هواداران مورد توجه قرار دارد.

حاضران در این نشست، پس از جلسه به اتفاق یکدیگر بازدیدی کارشناسی از مسیرهای منتهی به ورزشگاه و مسیرهای اطراف داشتند.

قرار است در هفته آتی نیز به میزبانی پیمان قربانی، شهردار منطقه 19 و با حضور مسوولان باشگاه، جلسه‌ای در این شهرداری برگزار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار