فرمانده نیروی انتظامی گفت: سال 94 حدود500 تن مواد مخدر به وسیله نیروی انتظامی در راستای مقابله با این پدیده شوم کشف شد.

کشف 500 تن مواد مخدر در سال 94/در مبارزه با مواد مخدر با مشکلاتی از سوی برخی دستگاهها مواجه شدیمبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسمی که امروز (سه شنبه) به مناسبت فرا رسیدن روز ملی مبارزه با مواد مخدر در مجتمع فرهنگی شقایق برگزارشد؛ اظهار داشت: یکی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی مقابله و مبارزه با سران و تولید کنندگان و عرضه کنندگان موادمخدر در کشور است.

وی افزود:نیروی انتظامی اقدامات خوبی را در مرزها و شهرهای داخل کشور در عرصه مقابله و مبارزه با مواد مخدر انجام داده است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بر این اساس کشفیات نیروی انتظامی موید تلاش های این سازمان بوده و لذا همکاری همه دستگاه ها را می طلبد.

اشتری تصریح کرد: در این راستا همه دستگاه ها یک همکاری تعریف شده ای دارند، در ستاد مبارزه با مواد مخدر هدف ها و هماهنگی های لازم انجام شده است که امیدواریم  تاکیدات رهبری معظم انقلاب اسلامی برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر اجرایی شود.

وی افزود: البته با یک سری مشکلات و مسائل مربوط به هماهنگی بین دستگاه ها و امکانات روبه رو شدیم که امیدواریم  همه دستگاهها با هماهنگی یکدیگر در این راستا اقدام نمایند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: کشف500تا600 تن مواد مخدر در سال گذشته به وسیله نیروی انتظامی از جمله اقدامات خوبی بود که امیدواریم این میزان افزایش یابد .

سردار اشتری تصریح کرد: باید کاری کنیم که میزان کشفیات موادمخدر در کشور بیشتر شود و از طرفی هم از ورود آن به داخل کشور جلوگیری به عمل آید و میزان واردات آن به کشور کمتر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار