رئیس کمیته فرهنگی شواری اسلامی شهر تهران مدیر مسئول مصلای تهران باید مدیر مسئول مصلا برای تکمیل این پروژه، آن را به شهرداری تهران واگذاری کند چراکه وضعیت کنونی مصلا درشأن منبر نماز جمعه نیست.

پروژه تکمیل مصلی به شهرداری تهران واگذار شود
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی شواری اسلامی شهر تهران دویست و شصت و نهمین جلسه رسمی شورای با اشاره به نیمه تمام ماندن مصلی اظهار داشت:‌ شهروندان از شورا ومسئولان نماز جمعه خواستار رسیدگی به وضعیت منبری که گوش های زیادی در جهان اسلام منتظر شنیدن تحلیل‌های مطرح شده در آن هستند به این منظور که درحال حاضر وضعیت کنونی در شأن این منبر نیست. 
 
وی با بیان اینکه اخیر امام جماعت تهران درخصوص جایگاه نمازگزان جمعه تذکراتی را به مسئولان ارائه دادند، افزود‌: باید به این فریاد مظلومیت که از سوی ائمه جمعه تهران بلند شده پاسخ داده شود چرا که رسیدگی به این موضوع مهم است. 
  
رئیس کمیته فرهنگی شواری اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران اعلام کرده که با توجه به ظرفیت های خود می‌تواند در یک مدت زمان کوتاه پروژه مصلی را به اتمام برساند، تصریح کرد‌:‌ بدون شک شهرداری تهران در پروژه شهر آفتاب توانمندی خود را نشان داده و به همین منظور از متولیان دولتی مصلی خواستاریم تا برای واگذاری اجرای این پروژه به شهرداری تهران آمادگی خود را اعلام کنم. 
 
شاکری اضافه کرد:‌ بنده نمی‌دانم که چرا ستاد نماز جمعه برای در دست قرار گرفتن سخنرانی خطبه‌های نماز جمعه در سایت خود برای مشتاقان تدبیری نمی‌اندیشد؟ 
 
وی در ادامه با توجه به بی پاسخ ماندن تذکرات خود در خصوص تخلف مجتمع تجاری روشا که در آستانه افتتاح قرار دارد، گفت: بنده یک سال گذشته در خصوص عملیات ساخت‌وساز برای این مجتمع که در خیابان فرمانیه تهران قرار دارد تذکراتی ارائه دادم اما جالب است که تذکرات بی پاسخ ماند. 
 
رئیس کمیته فرهنگی شواری اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه  زمین مجمتع تجاری روشا باغ بوده است و درختان آن به صورت کلی قطع شده‌‌اند، تصریح کرد: باید در مورد این مجتمع شهردار تهران پاسخگو باشدبه این دلیل که در حال حاضر کمیسیون ماده 100 به این مجتمع ارجاع داده شده است. 
 
شاکری اضافه کرد:‌ نمیدانم چگونه عملیات عمرانی این مجتمع بدون پاسخ ماند و هم اکنون نیز در آستانه بهره‌برداری قرار دارد؟ 
 
وی با بیان اینکه روندی که شهرداری تهران در پیش گرفته بسیار غلط است، یاد آور شد: در گذشته پیشنهاد کردم که 110 عضو شورا که در کمیسیون ماده 100عضو هستند و مسئولیت دارند به یک بیانیه مشترک برسند و همچنین اعلام کنند که برخی از تخلفات ساختمانی به چه دلیل انجام می شود این موضوع باید مشخص شود که مشکل به کدام نهاد اعم از قوه قضاییه، شهرداری، شواری شهر یا نهادهای دولتی بازمی‌گردد. 
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر دوره چهارم شورای شهر را سپری می‌کنیم و شورای های بعدی نیز پیش روی ماست، بیان داشت: برای رفع اتهام از شورا در خصوص تخلفات ساختمانی باید اقداماتی صورت گیرد به این دلیل می‌تواند بسیار سازنده باشد. 
 
رئیس کمیتنه فرهنگی شواری اسلامی شهر تهران با تاکید براینکه صدها دستور قلع و قمع در کمیسیون ماده 100به توقف کشیده شده و به جریمه ختم شده‌اند، گفت: به زودی سوالات خود را در خصوص مجتمع تجاری روشا از طریق رسانه‌ها منتشر خواهد کرد. 
 
شاکری در پایان با بیان اینکه مصلا امام خمینی (ره) باید همچون آفتابی در جهان اسلام بدرخشد، باید این موضوع با صدای بلند در رسانه ها مطرح کنیم تا طرف مقابل نسبت به این کار زشت و خشن بیش از پیش رسوا شود. 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مدیر مسئول ، مصلا ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار