رئیس سازمان نظام مهندسی و کشاورزی منابع طبیعی گفت:افزایش بهره وری ضمن ایجاد رقابت سالم بین تولیدکنندگان کاهش هزینه های تولید و افزایش کیفیت را به همراه دارد.

احمد کبیری رئیس سازمان نظام مهندسی و کشاورزی منابع طبیعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اقدامات افزایش بهره وری بخش کشاورزی اظهار داشت: برنامه های دولت از جمله وزارت جهاد کشاورزی در راستای افزایش بهره وری بر این است که تسهیلات مورد نیاز تولیدکنندگان از جمله بذور اصلاح شده، ماشین آلات و نهاده های مورد نیاز را به موقع دراختیار کشاورزان قرار دهد.

وی با اشاره به بالا بردن سطح دانش تولیدکنندگان  و تاثیر آن در افزایش بهره وری گفت: همه ساله دولت اعتبارات قابل توجهی را به بهبود وضعیت کشاورزی اختصاص می دهد که اگر به جای این امر به ضریب دانش بیشتر توجه کند امکان استفاده حداکثری از ظرفیت های تولید افزایش می یابد.

کبیری با اشاره به برنامه های سازمان نظام مهندسی کشاورزی در راستای افزایش بهره وری بیان کرد: برگزاری اولین المپیاد بهره وری بخش کشاورزی در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی موجب شده که مقوله افزایش عملکرد و بهره وری مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد تا بتوانیم از ظرفیت های موجود حداکثر بهره وری را داشته باشیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی و کشاورزی منابع طبیعی با اشاره به تاثیر افزایش بهره وری در کمیت و کیفیت محصول بیان کرد: افزایش بهره وری ضمن ایجاد رقابت سالم بین تولیدکنندگان کاهش هزینه های تولید را به دنبال افزایش تولید محصول به همراه دارد.

کبیری تصریح کرد: افزایش بهره وری نیز کیفیت محصولات تولیدی را رقابت پذیر می کند از این رو لازم است که این امر از جهات مختلفی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار