رئیس آب و فاضلاب روستایی دلفان گفت: ۳۵ روستای شهرستان دلفان تا پایان سال ۹۵ آبرسانی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛قدرت اله عزیزیان بابیان اینکه از ۴۳۲ روستای شهرستان دلفان تاکنون ۲۶۳ روستا آب‌رسانی شده است اظهار داشت: ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار دلفان دسترسی به آب‌لوله‌کشی دارند.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۸۵۷ خانوار در شهرستان دلفان فاقد آب شرب لوله‌کشی هستند، افزود: امسال از محل اعتبارات ملی ۲۶ روستا و از محل اعتبارات استانی ۹ روستای شهرستان دلفان آب‌رسانی می‌شود که با آب‌رسانی این ۲۶ روستا هزار و ۵۳۵ خانوار تأمین آب می‌شوند.

رئیس شبکه آب و فاضلاب روستایی بابیان اینکه از محل اعتبارات ملی چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته‌شده است، بیان کرد: ۱۷ روستای بخش کاکاوند در قالب ۵۰۰ خانوار به آب‌لوله‌کشی دسترسی پیدا می‌کند.

وی تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان دلفان را ۲۱۹ روستا برشمرد و گفت: در سطح شهرستان دلفان ۲۴ روستای بالای ۲۰ خانوار آب‌رسانی نشده‌اند.

عزیزیان تعداد روستای زیر ۲۰ خانوار این شهرستان را ۱۹۵ روستا برشمرد و اظهار داشت: ۱۴۸ روستای زیر ۲۰ خانوار در شهرستان دلفان آب‌رسانی نشده است.

وی به احداث مجتمع‌های دانه میسی، هزار خوانی و میربگ جنوبی اشاره کرد و افزود: با بهره‌برداری از این مجتمع‌ها ۲۷ روستا تأمین آب می‌شود.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.