خداحافظی نارنجی وفادار از سایپا

مدافع با تجربه تیم فوتبال سایپا پس از 15 سال از این تیم جدا شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید ایوبی مدافع 35 ساله و کاپیتان دوم تیم فوتبال سایپا تهران که از نخستین دوره لیگ برتر در ترکیب نارنجی پوشان پایتخت به میدان می رفت، پس از 15 سال با نارنجی پوشان پایتخت خداحافظی کرد.

وی در صحبتی که با حسین فرکی سرمربی جدید سایپا داشته به این نتیجه رسیده که دیگر در جمع خودروسازان پایتخت حضور نداشته باشد. البته فرکی اعتقاد دارد که ایوبی با حرفه ای گری تمام و در نظر گرفتن وضعیت سایپا در لیگ شانزدهم به جدایی رضایت داده است.

 ایوبی سابقه 370 بازی برای سایپا را دارد و با این تیم به قهرمانی لیگ برتر ششم حرفه ای و رتبه سوم لیگ پنجم دست یافته است.

از این بازیکن با اخلاق به همراه ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا، به عنوان یکی از نارنجی پوشان وفادار یاد می شود و  حال باید دید مدافع چالوسی فوتبال کشورمان برای ادامه بازیگری یا خداحافظی از فوتبال چه تصمیمی می گیرد؟

سیامک کوروشی مدافع سابق نفت تهران به عنوان جانشین ایوبی جذب شده است. ضمن این که حامد شیری و سجاد مشکل پورف دیگر مدافعان میانی این تیم قرارداد خود را با سایپا تمدید کرده اند.

در نقل و انتقالات لیگ پانزدهم میلاد میداوودی، آندرانیک تیموریان، مسعود ابراهیم زاده، مهدی دغاغله و راتکو دویکوویچ از سایپا جدا شده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار