پیشکسوت تیم ملی کشورمان گفت : اولویت با تیم ملی است و فدراسیون باید همه را ملزم کند تا با تیم ملی همکاری کنند .

جهانی : فدراسیون قوی تر عمل کندغفور جهانی پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان و زننده گل تاریخی صعود به جام جهانی 1978 آرژانتین در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ گوی سوالاتی در خصوص تیم ملی شد . 

وی ابتدا در پاسخ به این سوال که آیا اولویت با تیم ملی است یا باشگاه ها عنوان کرد : کی روش مربی بزرگی است و سابقه بسیار خوبی در سطح جهان دارد . وی سرمربی تیم هایی چون رئال مادرید و تیم ملی پرتقال بوده است و چون مربی حرفه ای محسوب می شود علاقه دارد تا کار ها هم حرفه ای پیش برود اما متاسفانه از روزی که کی روس به ایران آماده است همواره درگیر بوده است . جهانی در ادامه افزود : اولویت در فوتبال هر کشوری با تیم ملی است اما حالا ما متاسفانه شاهد هستیم تا شخصی مانند برانکو که توانسته خود را در دل هواداران پرسپولیس جای کند می گوید که به تیم ملی بازیکن نمی دهم متاسفانه فدراسیون ضعف نشان داده و باید همه را ملزم کند تا با تیم ملی همکاری کنند . 

پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سئوال : که آیا بازیکنان باشگاه ها می توانند بدون اردوی آماده سازی راهی مسابقات شوند یا خیر عنوان کرد : اصولا تعریف بدن سازی و اردوی آماده سازی در کشور ما با دیگر کشور های جهان تفاوت دارد . به خاطر دارم زمانی که به روسیه رفته بودم سرمربی تیم ملی اوکراین را دیدم زمانی که با وی صحبت کردم به من می گفت که ما همواره تلاش می کنیم تا دانش روز را در اختیار داشته باشیم و آن را در اختیار باشگاه ها قرار دهیم تا آن ها بازیکنان خوبی را آماده کنند . اما متاسفانه در کشور ما نه تنها این گونه نیست بلکه همه تلاش می کنند تا جلوی پای دیگری سنگ اندازی کنند . وا گر بخواهد شرایط این گونه پیش برود آینده روشنی پیش رو نخواهیم داشت .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار