نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: زمینه سازی برای ظهور یعنی اینکه تلاش کنیم، اسلام و قرآن، قانون حاکم بردنیا شوند و در سایه حکومت عدل اسلامی آرامش در تمام دنیا برقرار شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان؛ آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، شامگاه دوشنبه(31 خرداد) در جمع هنرمندان حوزه انقلاب در همایش حدیث باب عشق، اظهار کرد: برپایی چنین مجالسی که مزین به نام پیامبر(ص) و اهل بیت ایشان است بسیار ارزشمند و متبرک است.

وی وادی شاعری را وادی بسیار ارزشمندی عنوان کرد و گفت: کسانی که در وادی شاعری وارد می‌شوند و دل به جانان می‌بندند به وادی ارزشمندی قدم نهاده‌اند که با اشعاری ناب جان‌ها و دل‌ها را زیر و رو می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: برپایی چنین محافلی در آرامش و امنیت کامل، به برکت خون شهداست که یاد و خاطره آنها همیشه جاودان خواهد ماند.

وی ضمن بیان خاطره‌ای از یکی از همرزمان کُرد شهید چمران، گفت: شهید چمران شاعری توانا و عارفی به تمام معنا بود که شب زنده داری‌ها و مناجات‌های آن شهید بزرگوار گویای صدق نیت و صفای معنوی باطن وی است.

آیت الله حسینی شاهرودی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان امان اللهی و ورمقانی، گفت: یاد و خاطره سرداران بزرگ این خطه خون رنگ هرگز از اذهان مردم کردستان و همه کشور پاک نخواهد شد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حمید سبزواری پدر شعر انقلاب، گفت: نام مرحوم سبزواری با نام انقلاب گره خورده و اشعار انقلابی ایشان با ایجاد شوری حماسی در خدمت آرمان‌های انقلاب قرار گرفت.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کردستان، زمینه‌سازی برای ظهور یعنی اینکه تلاش کنیم اسلام و قرآن بر دنیا حاکم شود و در سایه حکومت عدل اسلامی آرامش در تمام دنیا برقرار شود.

آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه در دنیای پر تلاطم امروز شاهد دشمنی‌ها و کینه توزی‌های آشکار استعمار و استکبار علیه انقلاب هستیم، افزود: با شکل گیری انقلاب اسلامی ایران شاهد جنگ و برخورد تمدن فاسد غربی که سرتا پا لجن است با تمدن ناب اسلامی هستیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بستر لازم برای شکل گیری جبهه ناب اسلامی را که همه بتوانند برای حاکم ساختن اسلام بر جهان تلاش و فداکاری کنند، فراهم ساخته است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انقلاب اسلامی ایران جهانی را تکان داد و در دنیا حرکتی را آغاز کرد که به سمت حاکم کردن اسلام به دست مستضعفین بر دنیاست.

وی تصریح کرد: اراده و خواست خداوند بر این است که آینده جهان در دست صاحبان واقعی آن یعنی مستضعفان و محرومان قرار گیرد.

آیت الله حسینی شاهرودی گفت: عشق و ارادت واقعی به اهل بیت موجب می‌شد که شهدا راحت از جان خویش بگذرند و در میسر شهادت قدم گذارند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: تلاش ، قرآن ، قانون ، حاکم ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.