محفل انس با قرآن کریم در اهواز با حضور شیخ احمد شحات احمدالسید قاری برجسته مصری در حسینیه امام رضا (ع) این شهر اهواز برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در این آئین که جمعی از قاریان برجسته استان و گروه های تواشیح حضور داشتند آیاتی از کلام وحی توسط قاری مصری با صوت دلنشین قرائت شد و حاضران را به وجد آورد.

این قاری مصری که توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان دعوت شده در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، حمیدیه و سوسنگرد برنامه قرآنی اجرا می کند.

حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: در ماه مبارک رمضان که بهار قرآن نام گرفته است برنامه های متنوع قرآنی در شهرها و  بقاع شاخص برگزار می گردد.

وی تصریح کرد: هرساله یکی از قاریان برجسته مصری با هدف ارتقای سطح آموزش قاریان و تشویق مربیان قرآنی به استان خوزستان دعوت می شود و امید است دست اندرکاران علوم قرآنی بهره لازم را از برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان ببرند.

اجرای برنامه تواشیح (همخوانی) و مروری به برخی نکته های قرآنی که جنبه آموزشی دارند از دیگر برنامه های جنبی محفل انس با قرآن در اهواز بود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.