در پی درگیری کی روش و برانکو؛

کربکندی: مدیریت فدراسیون ضعیف بود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اگر فدراسیون مدیریت می کرد اکنون کی روش نباید همچین رفتاری را با مربیان لیگ برتری انجام می داد.

رسول کربکندی در گفت وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد: خود من یکی از حامیان کی روش بودم،ولی این دعوا به ضرر کیروش و تیم ملی تمام می شود فکر کنم مدیریت فدراسیون خیلی مهم بود.

وی افزود: فدراسیون باید یک جلسه بین مربیان تیم های لیگ برتر و سرمربی تیم ملی برگزار می کرد، طبق روال تمام دنیا که این کار را انجام می دهند و اگر فدراسیون مدیریت می کرد اکنون کی روش نباید همچین رفتاری را با مربیان لیگ برتری انجام می داد.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: هم سرمربی تیم ملی برای اهداف خودش و هم باشگاه ها برای اهداف تعیین شده خودشان هر 2گروه حق دارند،ولی با یک تعامل ساده می شد این مساله را حل و فصل کرد.

کربکندی در پایان اضافه کرد: این که دعوا با سرمربی تیم پرطرفدار پرسپولیس می تواند روی تماشاگران تیم ملی تاثیر گذار مخرب داشته باشد،به نظر من بهم زدن این اردو به تیم ملی می تواند لطمات جبران ناپذیری وارد کند و انجام اردوها هم می توانست به باشگاه ها صدمه بزند با یک مدیریت قوی می شد این 2خواسته را بهم نزدیک کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار