رئیس جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه 27 واحد تولیدی راکد در همدان وجود دارد، گفت: احیا واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل در اولویت سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد.

واحدهای تولیدی کشاورزی در همدان راکد مانده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ منصور رضوانی جلال در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید همدان اظهار داشت: در حال حاضر 26 درصد از اشتغال استان همدان مربوط به حوزه بخش کشاورزی است.

وی افزود: انتظار می‌رود بانکهای استان همدان همراهی و همکاری لازم را برای احیا این واحدهای تولیدی داشته باشند چراکه خروج این واحدها از عرصه فعالیت ضرر بسیاری برای استان همدان به دنبال دارد.

رضوانی ابراز داشت: درصد واحدهای تعطیل در حوزه جهاد کشاورزی بالا نیست و تنها 14 واحد نیمه‌فعال و 27 واحد راکد در این بخش وجود دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه مشکلات موجود در حوزه لبنیات کشور و استان همدان سبب تعطیلی و نیمه‌تعطیلی چندین واحد استان همدان شد، تصریح کرد: باید واحدهای تعطیل در حوزه تولید لبنیات و فراورده‌های لبنی احیا شود که این امر تنها از طریق همکاری بانکها امکان‌پذیر است.

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه میزان تولیدات و اشتغال در بخش کشاورزی استان همدان افزایش داشته‌ است یادآور شد: خوشبختانه استان همدان زمینه فعالیت مناسبی برای کشاورزان دارد که در صورت حمایت و پرداخت تسهیلات مناسب می‌توان انتظار داشت که اشتغال بیشتری در این بخش ایجاد شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار