رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در دیدار با صاحبان کارخانجات آرد استان گفت: یکی از برنامه هایی که در زمینه آرد استان با توجه به کارخانجات متعدد در دستور کار قرار گرفته افزایش تولید آرد است .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛میرشکار افزود: کارخانجات آرد استان از بهترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه ی تبدیل گندم به آرد برخوردارند که این خود یکی از مزیت های استان در زمینه رقابت و تولیدات کیفی نان است .

وی گفت: رویکرد کارخانجات آرد استان باید تولید صادراتگرا باشد و با این توان که وجود دارد و حمایت هایی که دولت در بخش تولید و صادرات است و تسهیلاتی که در نظر گرفته شده باید ظرفیت تولید را 30 درصد افزایش بدهیم .

وی خاطرنشان کرد: بازارهای صادراتی مناسب در همسایگی استان و سایر کشورها برای آرد وجود دارد و با افزایش تولید باید بازریابی مناسبی نیز صورت بپذیرد تا انشاءا... بتوانیم با همکاری گسترده بخش دولتی و خصوصی به هدف یک میلیارد دلاری صادرات کلیه کالاها از استان برسم .

در این جلسه مقرر شد که سهمیه ثابت برای هر یک از کارخانجات استان در نظر گرفته شود و سهمیه بندی گندم بر اساس کیفیت آرد تولیدی آنها به کارخانجات تحویل شود .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار