این فیلم نمونه یک فیلم تجاری خوب ایرانی است که حرف هایی راجع به حجاب و فرهنگ ایرانی را در آن می‌بینید و ایرانی را به درستی نشان می‌دهد.

سید امیر پروین حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اینکه تا چه حد مقوله تجاری بودن در جدیدترین فعالیت سینمایی‌اش مانند «من سالوادور نیستم» از اهمیت برخوردار است گفت: «سالوادور» برای این ساخته شد که هدف های دیگری را دنبال کنیم؛ یعنی با تمام بی‌مهری‌ها، تقلب‌ها و تخلف‌هایی که بر ضد آن صورت گرفت، رقبای ما اشتباه کردند. چون هدفم بازار ایران نبود؛ چرا که این فیلم نمونه یک فیلم تجاری خوب ایرانی است که حرف هایی راجع به حجاب، فرهنگ ایرانی، نبود سیاه نمایی و ... را در آن می بینید و ایرانی را به درستی نشان می‌دهد و مطمئنا این پیام ها را به گوش افراد خارج از مرزها خواهیم رساند و این همان هدفی است که از آن صحبت کردم.

وی در مورد برنامه‌های اکران خارجی «سالوادور» بیان کرد: این فیلم را در اروپا، کانادا، امارات و ... به صورت محدود و برای مخاطبان ایرانی اکران کردیم. از این به بعد خبرهایی که می‌شنوید، راجع به مخاطب غیر ایرانی است که به نظرم فیلم‌های تجاری ما تا به امروز اکران این چنینی نداشته است.

پروین حسینی در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص کار با کارگردان‌های فیلم اولی به عنوان تهیه‌کننده فعال خاطرنشان کرد: بسیار ساده است و مشکلی با این موضوع ندارم؛ چون کسی که می‌آید و ادعای ساخت فیلم سینمایی بلند دارد، به طور قطع قبلا فیلم کوتاهی ساخته و فیلمنامه خوبی در دست دارد. چون این عمل از ساعت ها حرف زدن، زودتر ارتباط و همکاری برقرار می‌کند. پس اگر کاربلد باشد و با نمونه فیلم و فیلمنامه اعلام همکاری کند با آن ها کار خواهم کرد.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.