رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در یکم تیرماه مبنی برتشکیل سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: این سازمان با بدنه بسیار قوی و انقلابی اش که یکی از نهادهای مردمی فعال دینی محسوب می شود دارای جامعه هدفی شامل روحانیون، مبلغین، فعالین دینی، رابطین نماز و...، می باشد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛حجت الاسلام محسن عارفی افزود: به صورت مستقیم و غیرمستقیم کل آحاد جامعه و کل مومنین مورد هدف ماهستند و برنامه ریزی های ما مربوط به کلیه مردم در زمینه مسایل فرهنگی می باشد.

وی تقویت وحدت و همبستگی میان شیعه و سنی، ایجاد و تقویت جامعه انقلابی، مقابله با خرافات و انحرافات فکری درابعاد محتلف را از جمله اهداف سازمان تبلیغات عنوان کرد و افزود: در مقوله اقتصاد مقاومتی مبلغین ما مأموریت دارند تا در زمینه اقتصادمقاومتی و انقلابی گری فعالیت داشته باشند.

وی ادامه داد: در بخش سازمان دهی نیروهای موجود، نیروهای مستعد بسیار خوبی داریم اما پراکنده هستند که یکی از کارهای مهم سازمان تبلیغات، منسجم کردن این نیروهاست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل با اشاره به اینکه یکی از مهمترین کارهای ما برای آینده، کادر سازی و نیروسازی برای آینده نظام می باشد، افزود: ما معمولاً گفتمانهای دینی و پرسمانهای جوانی که برگزار می کنیم را در همین راستا و برای نیروسازی جهت آینده نظام می باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار