در درگیری میان ارتش سوریه با گروه تروریستی جیش الفتح در حومه جنوبی حلب، حدود ۱۷۰ تروریست به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از المنار، منابع میدانی ضمن تایید هلاکت این تروریستها اعلام کردند در میان کشته شدگان بیش از ۲۰ فرمانده  و مسئول میدانی و عملیاتی دیده می شوند.

گزارشگر المنار تصریح کرد برخی از روستاهای حومه جنوبی حلب به مکانی برای شکار تروریست ها تبدیل شده است، هیئت هماهنگی تروریست ها وابسته به جیش الفتح اسامی تروریست هایی را در فهرست  کشته شدگان چند روز اخیر در حومه حلب اعلام کرده است که از دست دادن آنها برای گروههای تروریستی بسیار  دردناک به شمار می آید، نام ۱۶۷ تروریست از جمله ۲۴ مسئول میدانی، عملیاتی و لوجستیکی در این فهرست  دیده می شود.

جبهه النصره و کادر فرماندهی این گروه تروریستی، خسارات سنگینی را در نبردهای حومه جنوبی حلب متحمل شدند چنانچه گروههای تروریستی دیگر از جمله فیلق الشام، اجناد الشام، حزب ترکستانی، لواء الحق و برخی گروههای وابسته به ارتش آزاد هم از خسارات سنگین این درگیری ها در امان نماندند.

ارتش سوریه و هم پیمانانش همچنین موفق شدند ۵ تانک ، دو خودروی نظامی، چندین اتاق عملیات، تجهیزات پرتاب موشک های رهیاب، 34 ماشین جنگی و  تجهیزات مختلف دیگری از تروریست ها را منهدم کنند.

شرایط میدانی در نبرد حومه جنوبی حلب مسئولان جیش الفتح را مجبور کرده است تا به شکست در تحقق هدف اساسی عملیات  یعنی مسدود کردن مسیر راموسه به حلب اعتراف کنند.

درگیری ها در حومه جنوبی حلب از سه ماه قبل تاکنون ادامه دارد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
باید 10 هزار نیرو از 150 هزار نیروی مازاد داوطلب عراقی را برای حفظ امنیت خطوط به حومه دمشق و حلب تزریق نمود
آخرین اخبار