نام هواپیما (BAE-146) بریتیش ایرو اسپیس ساخت کشور انگلستان
هواپیمای خوبیه در زمان تیک آف و لندینگ کمی تکون داره اما صورتی های قرص و امنی داره
باید دید اشکال در کجا بوده کتابچه چک بشه تا معلوم بشه
ماهان ناوگان خوبی داره میانگین سن ناوگانش زیاد نیست
قطعات معمولا به موقع و قبل از اور تایم شدن عوض میشن پس خواهش می کنم با دانش کافی نظر بدید
در گزارش اومده به گفته شاهدان چرخ جلو شکسته پس با این اوصاف محتمل ترین فرضیه اینه که قسمتی از آسفالت باند کنده یا دچار ترک و شکستگی شده و نوز گیر پس از اصابت با اون قسمت دچار آسیب شده اتفاقی که چند سال پیش برای فوکر 100 ایران ایر هم افتاد که داشت از مهرآباد به سمت شیراز تیک آف می کرد
این فرضیه به یک دلیل دیگه هم محتمل هست چون اکثرا هواپماهای پراپ انجین یا ملخی در این فرودگاه نشست و برخاست می کنند و برای رسیدن به وی وان یا سرعت بلند شدن احتیاج به طول باند زیاد ندارند در حالی که جت انجین ها به علت لودینگ بار بالا و داشتن سرعت کروز بالاتر مسافت بیشتری رو برای پریدن نیاز دارند و از اونجایی که باند فرودگاه بیشتر پذیرای هواپیماهای ملخی هست پس چک کردن آسفالت انتهای باند خیلی برای مسئولین اولویت نداشته و (BAE-146) شاید قربانی این بی مسئولیتی شده البته باید به خلبان که با خونسردی و مهارت بالا به موقع ریجکت تیک آف کرد و جون عده ای از هموطنامون رو نجات داد تبریک گفت
به نظر هواپیما با اور هال می تونه دوباره عملیاتی بشه
هواپیمای خوبیه در زمان تیک آف و لندینگ کمی تکون داره اما صورتی های قرص و امنی داره
باید دید اشکال در کجا بوده کتابچه چک بشه تا معلوم بشه
ماهان ناوگان خوبی داره میانگین سن ناوگانش زیاد نیست
قطعات معمولا به موقع و قبل از اور تایم شدن عوض میشن پس خواهش می کنم با دانش کافی نظر بدید
در گزارش اومده به گفته شاهدان چرخ جلو شکسته پس با این اوصاف محتمل ترین فرضیه اینه که قسمتی از آسفالت باند کنده یا دچار ترک و شکستگی شده و نوز گیر پس از اصابت با اون قسمت دچار آسیب شده اتفاقی که چند سال پیش برای فوکر 100 ایران ایر هم افتاد که داشت از مهرآباد به سمت شیراز تیک آف می کرد
این فرضیه به یک دلیل دیگه هم محتمل هست چون اکثرا هواپماهای پراپ انجین یا ملخی در این فرودگاه نشست و برخاست می کنند و برای رسیدن به وی وان یا سرعت بلند شدن احتیاج به طول باند زیاد ندارند در حالی که جت انجین ها به علت لودینگ بار بالا و داشتن سرعت کروز بالاتر مسافت بیشتری رو برای پریدن نیاز دارند و از اونجایی که باند فرودگاه بیشتر پذیرای هواپیماهای ملخی هست پس چک کردن آسفالت انتهای باند خیلی برای مسئولین اولویت نداشته و (BAE-146) شاید قربانی این بی مسئولیتی شده البته باید به خلبان که با خونسردی و مهارت بالا به موقع ریجکت تیک آف کرد و جون عده ای از هموطنامون رو نجات داد تبریک گفت
به نظر هواپیما با اور هال می تونه دوباره عملیاتی بشه
هواپیماش عالیه