فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از توقيف محموله کالای قاچاق به ارزش 120 ميليون ريال در محورهای مواصلاتی اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سرهنگ "حسين براری" گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده ماموران انتظامی شهرستان از تردد محموله کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی اين شهرستان مطلع شدند.
اين مقام انتظامی افزود: با اعلام اين خبر، برنامه ريزی عملياتی برای شناسايی و توقيف محموله قاچاق آغاز و سرانجام در کنترل نامحسوس خودروهای عبوری، محموله قاچاق شناسايی شد.
سرهنگ براری با اشاره به توقيف محموله موردنظر خاطرنشان کرد: در اين عمليات ماموران يگان امداد شهرستان با كنترل محورهای اين شهرستان يك دستگاه كاميون حامل كالای قاچاق را شناسايی و در بازرسی از آن موفق به كشف 16 تن و 350 کيلو گرم کود شيميايی قاچاق شدند.
وی با اشاره به اين كه راننده كاميون مذكور فاقد هرگونه مدارك مثبت گمركی مبنی بر انتقال بار خود بوده، ادامه داد: در مجموع ارزش محموله كالای قاچاق كشف شده 120 ميليون ريال بوده است .
سرهنگ براری افزود: راننده خودرو در اين رابطه دستگير و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضايی تحويل داده شد.


انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، قاچاق ، کود ، شیمیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.