مدیر برنامه اسطوره رقابت های فرمول یک در آخرین مصاحبه با رسانه ها عنوان کرد که شوماخر از رسانه ای شدن متنفر بود و باید به او احترام بگذارند.

سابین کم:رسانه ها باید دست از سر شوماخر بردارندبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛پایان دوره ی حرفه ای شوماخر از سال 2013 آغاز شد،مصادف با حادثه کوه آلپ جایی که همسر و فرزندان شوماخر به دلیل خاطره ی تلخی که برایشان به جا ماند دیگر برای تفریح به آنجا نرفتند.

سابین کم مدیر برنامه های این راننده در آخرین مصاحبه خود گفت: شوماخر در المان محل تولدش در حال ریکاوری است اما گاهی وضعیتش به حالت قبل باز می گردد و همه ما را نگران کرده است.

وی ادامه داد:چیزی که به یاد دارم این است که شوماخر از رسانه ای شدن و مصاحبه فراری بود و من به جای وی در اکثر مذاکرات و گفت و گو ها حاضر می شدم. در حال حاضر همسر این راننده به طور رسمی اعلام کرد که خبرنکاران باید از  شایعه پراکنی در مورد شوماخر دوری کنند زیرا این خواسته ی او بود پس باید به درخواستش احترام گذاشت.

کم افزود:شوماخر در خانه اش بستری است. با ضریب هوشی پایین و این شرایط در حال حاضر نمی توان راجع به شرایط فعلی او حرفی زد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار