استاندار قزوین گفت : شبکه توزیع محصولات مشاغل خانگی ساماندهی و راه اندازی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛فریدون همتی ، در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی افزود : تا نیمه تیرماه مراکز عرضه محصولات مشاغل خانگی تعیین تکلیف و تا پایان تابستان به فضای مناسب برای عرضه تبدیل شوند.

وی افزود : در این زمینه همه فعالیت ها هماهنگ و هم افزا با هم پیش روند .

استاندار در ادامه به وضعیت مجتمع های بین راهی اشاره کرد و افزود : وضعیت مجتمع ها به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار بگیرد و حداکثر ظرف 10 روز به مراکز عرضه محصولات مشاغل خانگی تبدیل شوند تا بتوان ظرف یک ماه آینده در همه مجتمع های استان یک غرفه از محصولات و تولیدات عرضه کرد.

وی بیان کرد : در مسیر آزادراههای استان در چند نقطه بازار با معماری و طراحی خوب برای آینده همین محصولات راه اندازی شود  تا بتواند به مرکز خرید ی برای مسافرین و گردشگران تبدیل شود .

همتی تاکید کرد : هیچ کس حق ندارد امکاناتی را معطل نگه دارد و از مدیران انتظار می رود از تمرکز گرایی و نگاه خشک خارج شوند و انعطاف پذیر باشند .

وی از همه دستگاهها خواست سهل ترین روش را در برخورد با سرمایه گذاران انتخاب کنند و افزود : هرابتکاری که باعث جذابتر کردن مورد تقاضا برای سرمایه گذار باشد  بکار گرفته شود تا سرمایه گذاران جذب شوند.

همتی بیان کرد : کار برای روستائیان لذت بخش است و سرمایه گذاران حوزه آبرسانی به روستاها مورد حمایت قرار می گیرند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.