فرمانده نیروی انتظامی آباده از كاهش 27درصدی سرقت طی سه ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ اسماعیل زراعتیان مشاركت مردم با پلیس در ایجاد امنیت را تنها راه رسیدن به امنیت پایدار عنوان كرد.
وی با اشاره به ترفند های دشمنان در جنگ نرم و طرح ناتوی فرهنگی، اظهار كرد: دشمنان درصدد ایجاد تغییر بنیادین در فرهنگ و اعتقادات مذهبی مردم ما هستند و پلیس در راستای انجام وظایف ذاتی خود با هر گونه هنجار شكنی از جمله بدپوششی و ایجاد آلودگی صوتی برخورد قاطع و قانونی می كند.
فرمانده نیروی انتظامی آباده با تاكید بر ضرورت حفظ حرمت ماه مبارك رمضان، تصریح كرد: به دلیل لزوم اهتمام بیشتر به فریضه امر به معروف و نهی از منكر و حفظ شعائر دینی در این ماه، با روزه خواری در ملاء عام به شدت برخورد خواهد شد.
سرهنگ زراعتیان افزود: با توجه به نامگذاری سال 95مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقتصاد و عمل، برخورد با باندها و شبكه های سازمان یافته قاچاق كالا و ارز برای حمایت از تولید داخل، طرح برخورد با این سوداگران اقتصادی با جدیت توسط پلیس شهرستان آباده دنبال می شود.
وی بیان كرد: با تلاشی كه پلیس شهرستان آباده در راستای افزایش احساس امنیت و كاهش سرقت در این شهرستان داشته، وقوع سرقت ها طی سه ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال 27 درصد كاهش داشته است.
فرماندهی نیروی انتظامی آباده بیان کرد: با توجه به رشد روز افزون موتورسیكلت در شهرستان و به تبع آن افزایش آمار تصادفات، پلیس آباده طرح فرهنگ سازی استفاده از كلاه و كمربند ایمنی را در سطح شهرستان اجرا و با تخلفات راكبان برخورد می كند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: کاهش ، سرقت ، آباده ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار