حافظ در پایان معاملات روی خوش ندید

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات با کاهش 412.97 واحدی به عدد 72 هزار و 614 واحد رسید.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات با کاهش 412.97 واحدی به عدد 72 هزار و 614 واحد رسید.
براین اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 657 میلیون سهم و اوراق بهادار طی 47 هزار نوبت معاملاتی بود.      
     
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 58.60 واحد کاهش به عدد 13 هزار و 354 واحد رسید.   
 
گفتنی است نماد تاپیکو، فولاد، شبندر، کگل، حکشتی، خساپا با اعمال منفی و نماد اخابر با اعمال مثبت موجب رونق دماسنج تالار شیشه ای شدند.   
    
شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 7.70 واحد کاهش به عدد 757 هزار و 70 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 3 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 571 میلیون سهم طی 39 هزار نوبت معاملاتی بود.


***بورس درجا می زند


عباس اسپید در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار بورس امروز افزود: متاسفانه انتظار می رفت که بازار این هفته وضعیت بهتری داشته باشد اما به جای بهترشدن، روند خوبی را طی نکرده است.

وی ادامه داد: متاسفانه با پایین آمدن شاخص، وضعیت حجم معاملاتی هم کاهش پیدا کرده و اگر به همین منوال پیش رود، وضعیت برای سرمایه گذار دشوار خواهد شد.

این کارشناس بورس در ادامه یادآورشد: تاپیکو و فولاد مبارکه بیشترین تاثیر منفی و مخابرات بیشترین تاثیر مثبت را امروز برروی بازار داشتند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
حجم فروش سهام ازحجم خریدبیشترهست واین یعنی بدشانسی بورس ایران،
آخرین اخبار