رئيس اداره پايداری مشاغل و بيمه بيکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از ضرورت شناسایی ورفع مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ اولين جلسه کميته آموزش و پژوهش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با هدف بررسی و ارزيابی نتايج طرح پژوهشی (بررسی مشکلات بنگاه های اقتصادی استان و ارايه راهکارهای برون رفت از وضعيت موجود با هدف حفظ اشتغال موجود) برگزار شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان درابتداي جلسه ، ضمن تقدیر از مجری پژوهش و اعضای کمیته، تشکیل این جلسه را بسیار مفید و مؤثر ارزیابی کرد و گفت: انتظار می رود نتایج این طرح پژوهشی در تصمیم گیری های استانی بویژه در جلسات کارگروه اشتغال استان و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید راهگشا و مفید باشد.

رئيس اداره پايداری مشاغل و بيمه بيکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی استان در چند سال اخیر با مشکلات عدیده ای مواجه هستند، افزود:که شناسایی این مشکلات و ارائه راهکارهای برون رفت از این وضعیت با هدف حفظ اشتغال موجود ، ضرورت انجام تحقیق در این خصوص را نشان می دهد.

اجاقلو اضافه کرد: موضوع پژوهش، ابتدا در سامانه سمات ثبت و سپس تأیید گردید و در راستای اجرای صحیح آیین نامه اجرای طرح های پژوهشی دستگاه های اجرایی( موضوع نحوه هزینه کرد یک درصد اعتبارات پژوهشی) قرارداد طرح پژوهشی بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی(کارفرما) و دانشگاه زنجان (دستگاه پژوهشی) منعقد شد.

وی ادامه داد: پس از طی مراحل قانونی، مجری طرح پژوهشی را تحت نظارت یکی از اعضای کمیته آموزش و پژوهش این اداره کل، به انجام رساند.


انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.