مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین از انعقاد سه سند همکاری درباره قراردادهای عمرانی و خدمات بیمه ای شهرداریهای استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛رضا طاهری افزود: تفاهم نامه سرمايه گذاری به ویژه در حوزه گردشگری و جذب سرمایه گذار به امضا رسید و یک قرارداد عمرانی هم با مشارکت شرکت ملی ساختمان و سازمان همیاری شهرداری های استان منعقد شد.

وی ادامه داد: همچنین به منظور حمایت حقوقی و قضایی به ویژه از شهرداری های کوچک که به دلیل نداشتن واحد و مشاور حقوقی بعضا با محکومیت های سنگینی مواجه می شوند، قراردادی با یک وکیل پایه یک دادگستری تنظیم شد.

طاهری در ادامه با اشاره به  طرح گردشگری شهر آبگرم گفت : به منظور جلب مشارکت بیشتر بخش خصوصی در اجرای طرح گردشگری شهر آبگرم و منطقه یله گنبد نشست های مشترک میان سازمان همیاری شهرداری های استان با سرمایه گذار طرح گردشگری و آب درمانی برگزارشد و ضمن بررسی روند پیشرفت طرح مطالعاتی امکان سنجی آن، موضوعات مورد نظر برای پیشبرد امور مطرح شده است.

وی برگزاری نشست مشترک تجار و بازرگانان روسیه با مدیران سازمان همیاری شهرداری های استان را از دیگر اقدامات انجام شده بیان کرد و گفت : در این برنامه درباره اجناس مورد نظر، رفع موانع صادرات و نحوه همکاری بحث وتبادل نظر شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین اضافه کرد: انجام فازهای مختلف طرح شهر آی تی  بررسی و پیگیری لازم در قالب نشست مشترک و ویدئو کنفرانس با شرکت سنگاپوری صورت گرفت.

طاهری همچنین از انعقاد قرارداد خرید جالیز و موزاییک برای شهر بیدستان به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان با رویکرد تنوع و کیفیت مطلوب در محل سازمان همیاری شهرداری های استان به عنوان بخش دیگری از فعالیت های این سازمان یاد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: امضا ، سند ، خدمات ، بیمه ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار